Urząd Gminy w Dźwierzutach www.ug-dzwierzuty.pl | ||||
|
||||
![]() ![]() |
||||
PRZETARGI / Październik 2007 r
|
||||
Nasz znak : BP-341/3/07
Dźwierzuty,
2007-10-09 OGŁOSZENIE O
PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ
KOPARKO-ŁADOWARKI Nazwa i adres
zamawiającego Urząd Gminy 12-120
Dźwierzuty ul. Niepodległości 6, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6211232,
fax 0-89 3211233, e-mail: budownictwo@ug-dzwierzuty.pl,
www.ug-dzwierzuty.pl.
Osoba upoważniona do
kontaktów z oferentami : Krzysztof Żyłka tel. 0-89 6210391 Opis przedmiotu
zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie
dostawy fabrycznie nowej koparko-ładowarki.
Miejsce dostawy. Wspólny słownik zamówień (CPV):
29522600-0 Nie dopuszcza się złożenia oferty
częściowej i wariantowej. Wielkość lub zakres zamówienia: Koparko-ładowarka szt. 1 wraz z dodatkową łyżką skarpową i
pługiem do śniegu. Czas trwania zamówienia lub termin
wykonania: do 14 dni od chwili
podpisania umowy; Wymagane wadium : 3000 zł. (słownie złotych : trzy
tysiące) Warunki udziału w postępowaniu
: W
postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Oferenci
spełniający następujące warunki : 1.
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności. Do potwierdzenia
: - Aktualny odpis z właściwego
rejestru handlowego (sądowego) albo zaświadczenie o prowadzeniu działalności
gospodarczej (wystawione nie później niż w 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert),
a w przypadku Spółki Cywilnej umowę spółki. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie
przedstawienie dokumentu z którego wynika, że Oferent jest uprawniony do
wykonywania działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem
zamówienia. 2. Nie
podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1
ustawy. Do potwierdzenia
: 1. Informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; 2. Informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; 3. Aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu
skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym odpowiednio, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału
w postępowaniu : Zamawiający dokona oceny
spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie
złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków
zostaną wykluczeni z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach,
jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu : 1. Oświadczenie na
formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ o spełnianiu wymagań
z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
oraz ust. 2 pkt 1 ustawy; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert; 3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego, że oferent nie zalega z opłaceniem podatków oraz
opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert: 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert; 7. Dowód wniesienia wadium.
Inne wymagane
oświadczenia : a) Określenie warunków gwarancji na prawidłowe działanie
koparko–ładowarki poprzez podanie jej okresu w miesiącach i potwierdzenie braku
ograniczenia gwarancji przepracowanymi
motogodzinami. b) Oświadczenie, że oferowana koparko–ładowarka spełnia
wszystkie warunki techniczne. c) Oświadczenie, że oferent zabezpieczy autoryzowany serwis
gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanej koparko –
ładowarki. d) Oświadczenie o terminie podjęcia naprawy
koparko–ładowarki od zgłoszenia oraz terminie zakończenia
naprawy. e) Oświadczenie o akceptacji treści wzoru umowy bez
zastrzeżeń. Kryteria oceny ofert i ich
znaczenie Cena 90%. Lokalizacja serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego 10% Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zmieszczona będzie na stronie internetowej www.ug-dzwierzuty.pl oraz dostępna pod adresem
zamawiającego. Dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać
pod adresem
: jak podano wyżej dla osoby
upoważnionej do kontaktów
Termin składania ofert
: 17.10.2007 r.
godzina 900. Termin związania ofertą :
do 16.11.2007 r. ; liczba dni: 30 od ostatecznego
term. skład. ofert. Data,
godzina i miejsce otwarcia
ofert: 17.10.2007 r. , godzina 930, w
siedzibie zamawiającego pokój nr 1. Ogłoszenie o zamówieniu zostało
zamieszczone w Biuletynie Zamówień
Publicznych w dniu 09.10.2007
r.
Nasz znak :
BP-341/4/07
Dźwierzuty,
2007-10-09
OGŁOSZENIE O
PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA Z PRZYCZEPĄ I
DODATKOWYM OSPRZĘTEM Nazwa i adres
zamawiającego Urząd Gminy 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6,
woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6211232, fax 0-89 3211233, e-mail: budownictwo@ug-dzwierzuty.pl, www.ug-dzwierzuty.pl.
Osoba
upoważniona do kontaktów z oferentami : Krzysztof Żyłka tel. 0-89
6210391 Opis przedmiotu
zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest
świadczenie dostawy fabrycznie nowego ciągnika z
przyczepą, pługiem do odśnieżania i ładowaczem
czołowym.
Miejsce
dostawy. Wspólny słownik
zamówień (CPV): 29370000-3, 34223310-2,
29523131-8,
29220000-7 Nie dopuszcza się złożenia oferty
częściowej i wariantowej. Wielkość lub zakres zamówienia: Ciągnik z przyczepą, pług do odśnieżania i ładowacz czołowy - komplet 1 Czas trwania zamówienia lub termin
wykonania: do 14
dni od chwili podpisania umowy; Wymagane wadium : 1000 zł. (słownie złotych : trzy
tysiące) Warunki udziału w postępowaniu
: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego
zamówienia mogą wziąć udział Oferenci spełniający następujące warunki
: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności.
Do potwierdzenia
: - Aktualny
odpis z właściwego rejestru handlowego (sądowego) albo zaświadczenie o
prowadzeniu działalności gospodarczej (wystawione nie
później niż w 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert), a w przypadku
Spółki Cywilnej umowę
spółki.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie
przedstawienie dokumentu z którego wynika,
że Oferent jest uprawniony do wykonywania
działalności gospodarczej w zakresie
objętym przedmiotem
zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1
ustawy.
Do potwierdzenia
: 1. Informacją z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia
ofert; 2. Informacją z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia
ofert; 3. Aktualnym zaświadczeniem właściwego
naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym
odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek
na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału
w postępowaniu : Zamawiający
dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na
podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający
warunków zostaną wykluczeni z
postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach,
jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu : 1.
Oświadczenie na
formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ o spełnianiu wymagań
z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
oraz ust. 2 pkt 1
ustawy; 2.
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania
ofert; 3.
Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia
ofert; 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia
ofert; 5. Aktualne zaświadczenie
właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że oferent nie zalega z opłaceniem
podatków oraz opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert: 6. Aktualne zaświadczenie
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert; 7. Dowód wniesienia wadium.
Inne
wymagane oświadczenia : a) Określenie warunków gwarancji na prawidłowe
działanie sprzętu poprzez podanie jej okresu w miesiącach i
potwierdzenie braku ograniczenia gwarancji przepracowanymi
motogodzinami. b) Oświadczenie, że oferowany sprzęt spełnia
wszystkie warunki
techniczne. c) Oświadczenie, że oferent zabezpieczy
autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanego
sprzętu. d) Oświadczenie o terminie podjęcia naprawy
sprzętu od zgłoszenia. e) Oświadczenie o akceptacji treści wzoru umowy
bez zastrzeżeń. Kryteria oceny ofert i ich
znaczenie Cena 90%. Lokalizacja serwisu
gwarancyjnego i pogwarancyjnego 10% Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zmieszczona będzie na stronie internetowej www.ug-dzwierzuty.pl oraz dostępna pod adresem zamawiającego Dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać
pod adresem : jak podano
wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Termin składania ofert
: 17.10.2007 r.
godzina 930. Termin związania ofertą :
do 16.11.2007 r. ; liczba dni: 30 od
ostatecznego term. skład. ofert. Data, godzina i
miejsce otwarcia ofert: 17.10.2007
r. , godzina 1000, w siedzibie zamawiającego pokój nr 1.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało
zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 09.10.2007 r.
Dźwierzuty,
dn. 2007/10/10
O g ł o s z e n i e Ogłaszam pierwszy ustny przetarg
nieograniczony na sprzedaż na własność nieruchomości niezabudowaną
położoną w obrębie Sąpłaty składającą się z działek
:
- nr 109/7 o pow. 1103
m2, cena wyw. 14 628-zł,
wadium 1 500-zł, Kw nr 17192.
- nr 109/8 o pow. 1093 m2, cena wyw. 14 528-zł, wadium 1 500-zł, Kw nr 17192. - nr 109/9 o pow. 1084 m2, cena wyw. 14 428-zł, wadium 1 500-zł, Kw nr 17192. Dla w/w nieruchomości gmina nie
posiada obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Dla
ustalenia sposobu zagospodarowania terenu i warunków zabudowy wymagane jest
opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Według wypisu z
rejestru gruntów działki są oznaczone jako użytek rolny (Ps III). Kształt
działek zbliżony do prostokąta. Nieruchomość jest niezabudowana i nie
ogrodzona. Dojazd dostateczny nie urządzoną drogą gruntową łączącą się z drogą
główną asfaltową. Sąsiedztwo działek jest korzystne. Infrastruktura techniczna:
możliwa do podłączenia do działki – sieć wodociągowa i
energetyczna. Nieruchomość nie jest
obciążona. Wadium na wybrana działkę w podanej
wyżej wysokości należy wpłacić w kasie Urzędu Gminy w Dźwierzutach
lub na konto BS Szczytno O. Dźwierzuty nr 98883810442007040001010005
najpóźniej na 3 dni przed terminem przetargu czyli do dnia 12 listopada 2007
r. włącznie. (warunek wniesienia wadium będzie spełniony wówczas, jeżeli
środki pieniężne znajdą się na rachunku bankowym w podanym terminie). Wadium
wpłacone przez : - osobę, która przetarg wygrała,
zostanie zaliczone na poczet ceny nabycie, - pozostałym osobom, zostanie
zwrócone nie później niż przed upływem 3 dni od dnia zakończenia
przetargu. W przypadku przestąpienia do
przetargu przez jednego z małżonków konieczne jest przedłożenie pisemnego
wyrażenia zgody współmałżonka z notarialnym poświadczeniem
podpisu. Zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 25
lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz.U.Nr 9, poz. 59 z późn. zm.) do
dokonania czynności prawnej prowadzącej do zbycia, obciążenia odpłatnego nabycia
lub użytkowania wieczystego nieruchomości, bądź do dokonania czynności prawnej
prowadzącej do zbycia, obciążenia, odpłatnego nabycia prawa rzeczowego, którego
przedmiotem jest budynek lub lokal potrzebna jest zgoda drugiego małżonka w
przypadku wspólności ustawowej. Wadium na przetarg należy wnosić przez oboje
małżonków. Ponadto wymagana jest obecność małżonków na przetargu lub zwykłe
pełnomocnictwo udzielone przez nieobecnego małżonka do wniesienia wadium,
uczestnictwa w przetargu w jego imieniu i składania oświadczeń związanych z
przetargiem. Cudzoziemiec chcąc wziąć udział w
przetargu winien spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 24 marca 1920 r. o
nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (Dz.U. z 2004 r. Nr 167, poz.
1758). Przetarg odbędzie się w dniu 15
listopada 2007 roku (czwartek) w Urzędzie Gminy w Dźwierzutach przy ul.
Niepodległości 6 w sali konferencyjnej o godz.
10-tej. Cena osiągnięta w przetargu będzie
płatna jednorazowo przed zawarciem aktu
notarialnego. Z wyłonionym w wyniku przetargu
nabywcą zostanie zawarta warunkowa umowa sprzedaży, albowiem dla zbywanego
terenu nie ma opracowanego planu zagospodarowania przestrzennego, a wg ewidencji
gruntów nieruchomość jest oznaczona symbolem Ps III, stąd na mocy
art. 3 ust.4 ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju
rolnego (Dz.U.z 2003 r. Nr 64, poz. 592 ze zm.) Agencji Nieruchomości Rolnych
przysługuje prawo pierwokupu. O ile ANR nie skorzysta z tego prawa zostanie
zawarta umowa przenosząca własność nieruchomości. Koszty związane z zawarciem aktów
notarialnych ponosi nabywca. Wójtowi Gminy Dźwierzuty
przysługuje prawo odwołania przetargu z ważnych powodów, zgodnie z art. 38 ust.4
ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity
Dz.U.z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn.zm.) Uczestnicy przetargu
zobowiązani są do zapoznania się z położeniem i granicami
nieruchomości.
W przetargu mogą brać udział osoby,
które wpłaciły wadium w określonym terminie oraz posiadają uprawnienia do
nabycia nieruchomości rolnej.
Należność za nabywaną nieruchomość po pomniejszeniu o
wpłacone wadium należy wpłacić w kasie Urzędu Gminy najpóźniej do dnia zawarcia
aktu notarialnego (umowy warunkowej). Uchylenie się nabywcy od zawarcia aktu spowoduje przepadek
wadium. Ogłoszenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń we wsi Sąpłaty, w siedzibie Urzędu Gminy w Dźwierzutach, na stronie internetowej UG na okres co najmniej 30 dni tj. od dnia 15 października 2007 r. do dnia 13 listopada 2007 r. włącznie.
|
||||
© Copyright 2001 - 2011 Urząd Gminy Dźwierzuty. Wszystkie zamieszczone w serwisie materiały chronione są prawem autorskim. Nazwy i znaki towarowe innych firm i instytucji podane są jedynie w celach informacyjnych. Materiały umieszczone w tym serwisie mogą być wykorzystywane zarówno przez osoby fizyczne jak i inne serwisy internetowe. W przypadku korzystania z niniejszych materiałów prosimy o podanie źródła: www.ug-dzwierzuty.pl oraz autorów. |
||||
|