Urząd Gminy w Dźwierzutach www.ug-dzwierzuty.pl | ||||
|
||||
![]() ![]() |
||||
PRZETARGI / Czerwiec 2010 r
|
||||
Dźwierzuty, 21.06.2010 r. Znak: ZP-341/3/2010 Ogłoszenie nr 175820-2010 z dnia
2010-06-21 r.
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU (wszczęciu postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego) Przedmiot zamówienia: PRZEBUDOWĘ DROGI DOJAZDOWEJ DO PÓL W MIEJSCOWOSCI DŹWIERZUTY DZIAŁKI NR 864 i 410 oraz przebudowę infrastruktury TP kolidującą z planowaną przebudową 1) Nazwa i adres
zamawiającego: Gmina Dźwierzuty
Ul. Niepodległości
6 12-120
Dźwierzuty NIP:
745-10-90-664 Regon:
000532843 tel. (89)621 12 32
fax (89)621 12 33 strona internetowa:
www.ug-dzwierzuty.pl e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl 2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot
określonych
przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy
Pzp. 3) Adres strony internetowej , na której zamieszczona
będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-dzwierzuty.pl
Specyfikację można odebrać osobiście w UG Dźwierzuty 4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Zakres prac do
wykonania: Wykonanie przebudowy drogi dojazdowej do
pól (ulica Polna ) działka 864,
o
powierzchni: - jezdni o nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych
ścieralna - 1002,50
m2 - pobocza z pospółki
- 390,00
m2 oraz
przebudowa kabla telefonicznego Wykonanie przebudowy
drogi na działce 410( leżącej obok ulicy Polnej ) o powierzchni - 8
m2 Niweleta projektowanej
przebudowy została w maksymalnym stopniu dostosowana do rzędnych istniejących
drogi oraz istniejącej zabudowy. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa :
1. przedmiar robót telekomunikacyjnych
- stanowiący załącznik do SIWZ 2. specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót -stanowiąca załączniki do SIWZ 3. dokumentacja techniczna - stanowiący
załącznik do SIWZ 4. kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik
do SIWZ
W celu prawidłowego sporządzenia oferty,
wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej oraz
uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka , trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 5) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według
Wspólnego Słownika Zamówień (CPV).
Kod CPV - 45.23.31.40-2
Roboty drogowe
45.23.23.00-5.Roboty budowlane w zakresie linii
telefonicznych 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania
ofert częściowych. 7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania
ofert wariantowych. 8)Termin wykonania zamówienia:
27.10.2010 9) Informacja na temat wadium: Oferta nie
musi być zabezpieczona wadium.
10) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące ( art.
22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych t. j. Dz.
U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)oraz nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
Pzp.: 1/ posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się
w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia; Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Ocena
spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia — nie
spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi
wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Oceny warunków nie
stopniuje się. 2. Wykonawca
może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych
do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w
takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w
tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3. Wykonawcy
mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, o których mowa,
ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Do osób
wspólnie ubiegających się o zamówienie stosuje się te same przepisy co do
pojedynczego wykonawcy. W przypadku oferty składanej wspólnie, warunki udziału w
postępowaniu winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców, albo wszyscy
Ci Wykonawcy wspólnie. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty
obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich
dokumentów; pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej,
musi mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z
załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z
Pełnomocnikiem, jeżeli oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza; Zamawiający
może przed zawarciem umowy wezwać Pełnomocnika do przedstawienia umowy
regulującej współpracę tych Wykonawców. 11) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: A. W celu wykazania spełnienia przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginały
lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( oświadczenie o
spełnieniu warunków w formie oryginału ) następujące dokumenty:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
( t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 233 poz.1655 z późn. zm. ) wg załączonego wzoru
Nr 2 do SIWZ. 2. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat
przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji
ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom
drogowym stanowiącym przedmiot tego zamówienia, z podaniem ich
wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do
wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty
te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
(referencje itp.) 3. Wykaz osób, które będą wykonywać
zamówienie obejmujący co najmniej wskazanie kierownika budowy. Dla każdej z osób
wymienionych w wykazie należy dołączyć również oświadczenie
stwierdzające, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia, zgodne z polskim
prawem budowlanym, a także, że będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości
nie mniejszej niż 100 000,00 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólna
polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
o wartości nie mniejszej niż 100000,00 zł. Oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być złożone wspólnie, lecz w
takim przypadku złożone oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich
Wykonawców lub ich pełnomocnika.
Wykonawca może
polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie
od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia. W
przypadku, gdy podmiot(y) przedstawiający pisemne zobowiązanie, o którym
mowa wyżej, będzie uczestniczył w części wykonania zamówienia, Zamawiający żąda
przedłożenia przez ten podmiot(y) dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale
6 pkt B niniejszej SIWZ . B) W celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawca w
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest
dołączyć do oferty następujące dokumenty : 1. Oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień
publicznych ( t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 233 poz.1655 z późn. zm. ) - wg załącznika Nr 3 do
SIWZ. 2.
Aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w tym
zakresie. 3. Aktualne
zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert. 4. Aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert. 5. W
przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie
zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne, konsorcja, oświadczenie
powyższe składa każdy z Wykonawców oddzielnie we własnym imieniu. Ponieważ w
przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub
więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego
z nich. C)Inne dokumenty,
które winien złożyć Wykonawca 1. Wypełniony we
wszystkich pozycjach formularz ofertowy - wg załącznika Nr
1
do SIWZ 2. Dokument
pełnomocnictwa – ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania
oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych
czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez
wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna
), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać
osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie
pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają
się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym
dokumentem. 3. Kosztorys
ofertowy. Dokumenty, o których mowa wyżej
mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub
osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być
zawarte w ofercie) Zamawiający
może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może
sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 12) Kryteria oceny ofert i ich
znaczenie:
1. Przy
wyborze oferty cena stanowi 100% Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt KC = -------- * 100 (max liczba
punktów w ocenianej pozycji)
Cob Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB – cena zaoferowana w ofercie badanej Maksymalna łączna
liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt. 2.
Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą
liczbę punktów. 13) Miejsce i termin składania
ofert: w siedzibie
zamawiającego Urząd Gminy
Dźwierzuty, Ul. Niepodległości 6, 12-120 Dźwierzuty, (sekretariat – pok. nr
13A) do dnia 06.07.2010 do godz.
10,00. 14) Termin
związania ofertą: 1. Termin związania ofertą
wynosi - 30 dni 2. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert. 3. Wykonawca samodzielnie lub
na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że
zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania
oferta, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu o
oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 15) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. |
||||
© Copyright 2001 - 2011 Urząd Gminy Dźwierzuty. Wszystkie zamieszczone w serwisie materiały chronione są prawem autorskim. Nazwy i znaki towarowe innych firm i instytucji podane są jedynie w celach informacyjnych. Materiały umieszczone w tym serwisie mogą być wykorzystywane zarówno przez osoby fizyczne jak i inne serwisy internetowe. W przypadku korzystania z niniejszych materiałów prosimy o podanie źródła: www.ug-dzwierzuty.pl oraz autorów. |
||||
|