Urząd Gminy w Dźwierzutach www.ug-dzwierzuty.pl | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PRZETARGI / Lipiec 2010 r
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dźwierzuty, 01.07.2010 r. Znak: ZP-341/4/2010 Ogłoszenie na stronie BZP nr 191368
-2010 z dnia 01-07-2010 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) [OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA]
Przedmiot zamówienia: Transport dzieci ze szkół i gimnazjum na terenie gminy Dźwierzuty wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, jak również w trakcie ich wsiadania i wysiadania w roku szkolnym 2010/2011
1) Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dźwierzuty Ul. Niepodległości 6 12-120 Dźwierzuty NIP: 745-10-90-664 Regon: 000532843 tel. (89)621 12 32 fax (89)621 12 33 strona internetowa: www.ug-dzwierzuty.pl e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
3) Adres strony internetowej , na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikację można odebrać osobiście w UG Dźwierzuty
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1) Transport dzieci ze szkół i gimnazjum na terenie gminy Dźwierzuty wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, jak również w trakcie ich wsiadania i wysiadania. Wykonawca usługi zobowiązuje się do przewozu dzieci w pojazdach do tego przeznaczonych, przy czym liczba osób przewożonych nie może przekraczać liczby miejsc siedzących określonych w dowodzie rejestracyjnym. Wykonawca usługi zobowiązany jest do przewozu dzieci w pojazdach oznaczonych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zapewnia, że pojazdy do przewozu są tak zbudowane, wyposażone, utrzymane i czyste, że korzystanie z nich nie zagraża bezpieczeństwu osób nimi jadących lub innych uczestników ruchu. Opiekunowie winni być wyposażeni co najmniej w kamizelki odblaskowe w celu poprawienia bezpieczeństwa w czasie wysiadania i wsiadania dzieci do autobusów. Dowóz będzie się odbywał według zestawienia, stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszego SIWZ. 2) W zakres zamówienia wchodzi: - 5 autobusów podstawowych obsługujących 5 tras - załącznik nr 3 do SIWZ - 3 autobusy dodatkowe przeznaczone na podmianę w razie awarii lub wyjazdy dodatkowe na zajęcia sportowe lub wycieczki. Autobusy z liczbą 43 miejsca siedzące każdy. 3) Szacunkowa dzienna trasa przejazdu pięciu autobusów wynosi 600 km. 4) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych własnych i odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002r Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Z 2003r nr 32 poz. 262 z późn. zm.).
5) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Kod CPV - 60130000-8 – usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
9)Termin wykonania zamówienia: od 01-09-2010 do 30-06-2011 . Transport będzie odbywał się w dni powszednie z wyjątkiem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zająć dydaktyczno – wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa z wyłączeniem przewozów dodatkowych, które będą się odbywać zgodnie z zapotrzebowaniem po stronie zamawiającego.
10) Informacja na temat wadium:
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a/ pieniądzu, b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szczytnie Oddz. Dźwierzuty Nr 98 8838 1044 2007 0400 0101 0005 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Dźwierzuty pok. 18 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
11) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia — nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
12) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
A. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginały lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( oświadczenie o spełnieniu warunków w formie oryginału ) następujące dokumenty:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku złożone oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców lub ich pełnomocnika.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
B) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty :
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne, konsorcja, oświadczenie powyższe składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Ponieważ w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
C)Inne dokumenty, które winien złożyć Wykonawca
1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Dokument pełnomocnictwa – ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. 3. Dowód wniesienia wadium.
Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie)
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
13) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze oferty cena stanowi 80% wiek autobusów 20% Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt Wa Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy za cenę CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB - cena zaoferowana w ofercie badanej Wa - znaczenie wagowe dla kryterium % Punktacja za wiek autobusów: 5 pojazdów w wieku poniżej 10 lat – 5 pkt – 20 % 4 poniżej i 1 powyżej 10 lat - 4 pkt - 16 % 3 poniżej i 2 powyżej 10 lat - 3 pkt - 12 % 2 poniżej i 3 powyżej 10 lat - 2 pkt - 8 % 1 poniżej i 4 powyżej 10 lat - 1 pkt - 4 % 5 powyżej 10 lat - 0 pkt - 0 % Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
2. Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
14) Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Dźwierzuty, Ul. Niepodległości 6, 12-120 Dźwierzuty, (sekretariat – pok. nr 13A) do dnia 09.07.2010 do godz. 10,00.
15) Termin związania ofertą:
1. Termin związania ofertą wynosi - 30 dni 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania oferta, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 16) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dźwierzuty 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6
18) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Zatwierdzam
............................................
GN
7145-30/2010
Dźwierzuty, dn.
2010.07.06
O g ł o s z e n i e Ogłaszam kolejny ustny przetarg
nieograniczony na sprzedaż zabudowanej
nieruchomości budynkiem po hydroforni o pow. 42,9 m2 i
dwoma studniami usytuowanymi na działce nr 114/13 o pow. 0,1505 ha, obręb Popowa
Wola, Kw 24959 . Pierwszy przetarg 10.12.2009 r., drugi – 18.02.2010 r., kolejny
15.04.2010 r., 14.06.2010 r. Działka gruntu położona jest w obrębie Popowa Wola od
zachodniej strony wsi. Dojazd do nieruchomości dobry drogą urządzoną Kałęczyn
Kobułty i dalej ok. 200 mb wewnętrzną drogą gruntową. Nieruchomość
graniczy od strony południowej z wydzieloną drogą dojazdową, od zachodu z
gruntami użytkowanymi rolniczo, od pozostałych stron z zabudową mieszkaniową
oraz usługową wsi. Działka o kształtach regularnych, teren z niewielkim spadkiem
w kierunku południowym. Zabudowana budynkiem po byłej hydroforni oraz dwoma
studniami głębinowymi. O głębokości ok. 20 mb. Warunki
lokalizacyjne przedmiotowej nieruchomości uznano za przeciętne ze względu na
położenie. Posesja niezagospodarowana. Działka częściowo ogrodzona
płotem z siatki stalowej w złym stanie technicznym .Infrastruktura komunalna
podstawowa w zasięgu oddziaływania nieruchomości. Na działce ustawiona jest
słupowa stacja transformatora. Budynek gospodarczy został
wybudowany w 1975 roku z przeznaczeniem na hydrofornię. Obiekt wzniesiony w
technologii uprzemysłowionej. Fundamenty budynku betonowe, ściany nadziemne z
elementów żelbetowych. Dach budynku plaski dwuspadowy, prefabrykowany pokryty
papą. Tynki wewnętrzne kat. II, elewacja nakrapiana. Posadzka betonowa. Stolarka
drewniana inwentarska. Budynek bez instalacji i obróbek blacharskich.
Powierzchnia użytkowa wynosi: 42,9 m2. Budynek źle konserwowany
wyłączony z eksploatacji od 2007 roku. Budynek, instalacje i urządzenia
zdewastowane. Wartość nieruchomości zgodnie z wyceną
sporządzoną przez rzeczoznawcę majątkowego wynosi : 23.400 zł. Nieruchomość nie
podlega podatkowi Vat na podstawie art. 43 ust.1 pkt 10 ustawy o podatku od
towarów i usług (Dz.U. z 2004 r. nr 54, poz. 535 ze zm.). Cena wywoławcza. 23.907
zł, (koszty sporządzenia niezbędnej dokumentacji 507 zł). Nieruchomość
posiada urządzoną Kw nr 24956. Wskazanie granic geodezyjnych działki odbędzie
się na zlecenie i koszt nabywcy nieruchomości. Nieruchomość
nie jest obciążona ograniczonymi prawami rzeczowymi i nie ma
przeszkód prawnych w jej rozporządzaniu.
Wadium w wysokości 2.400-zł należy wpłacić
na konto BS Szczytno O. Dźwierzuty nr 98 8838 1044 2007 0400 0101 0005
najpóźniej do dnia 13.08.2010 r. (warunek wniesienia wadium
będzie spełniony wówczas, jeżeli środki pieniężne znajdą się na rachunku
bankowym w podanym terminie). Wadium wpłacone przez : - osobę, która przetarg wygrała, zostanie
zaliczone na poczet ceny nabycie, - pozostałym osobom, zostanie zwrócone nie
później niż przed upływem 3 dni od dnia zakończenia
przetargu. W przypadku przestąpienia do przetargu
przez jednego z małżonków konieczne jest przedłożenie pisemnego wyrażenia zgody
współmałżonka z notarialnym poświadczeniem
podpisu. Zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 25 lutego
1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz. U. Nr 9, poz. 59 z późn. zm.) do
dokonania czynności prawnej prowadzącej do zbycia, obciążenia odpłatnego nabycia
lub użytkowania wieczystego nieruchomości, bądź do dokonania czynności prawnej
prowadzącej do zbycia, obciążenia, odpłatnego nabycia prawa rzeczowego, którego
przedmiotem jest budynek lub lokal potrzebna jest zgoda drugiego małżonka w
przypadku wspólności ustawowej. Wadium na przetarg należy wnosić przez oboje
małżonków. Ponadto wymagana jest obecność małżonków na przetargu lub zwykłe
pełnomocnictwo udzielone przez nieobecnego małżonka do wniesienia wadium,
uczestnictwa w przetargu w jego imieniu i składania oświadczeń związanych z
przetargiem. Cudzoziemiec
chcąc wziąć udział w przetargu winien spełniać wymogi określone w ustawie z dnia
24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (Dz. U. z 2004 r.
Nr 167, poz. 1758 ze zm.). Przetarg odbędzie się w dniu 17.08.2010 roku
(wtorek) w Urzędzie Gminy w Dźwierzutach przy ul. Niepodległości 6 w sali
konferencyjnej o godz. 1030. Cena osiągnięta w
przetargu będzie płatna jednorazowo przed zawarciem aktu notarialnego. Wójtowi
Gminy Dźwierzuty przysługuje prawo odwołania przetargu z ważnych powodów,
zgodnie z art. 38 ust.4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce
nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn.
zm.). Uczestnicy przetargu zobowiązani są do zapoznania się z
położeniem i granicami nieruchomości. W przetargu mogą brać udział osoby, które
wpłaciły wadium w określonym terminie. Należność za nabywaną nieruchomość po
pomniejszeniu o wpłacone wadium należy wpłacić na konto UG Dźwierzuty w BS
Szczytno Nr 49 8838 1044 2007 0400 0101 0014 do dnia zawarcia aktu notarialnego.
Uchylenie się nabywcy od zawarcia aktu spowoduje przepadek wadium. Ogłoszenie
podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń
we wsi Popowa Wola, w siedzibie Urzędu Gminy w Dźwierzutach, na stronie
internetowej UG na okres co najmniej 30 dni tj. od dnia 12.07.2010
r. do dnia 10.08.2010 r. włącznie.
Wójt
Gminy
(-) dr Tadeusz Frączek
Dźwierzuty, dn. 2010-08-18
I n
f o r m a c j a Na dzień 17 sierpnia 2010 r. na
godz. 1030 (wtorek) był zorganizowany kolejny ustny przetarg
nieograniczony na sprzedaż na własność nieruchomości zabudowanej budynkiem po
byłej hydroforni o pow. 42,9 m2 i dwoma studniami głębinowymi wraz z
działką gruntu o nr ewidencyjnej 114/13 i o pow. 0,1505 ha obręb
Popowa Wola, Kw nr 24959.
Z powodu braku chętnych nabywców, przetarg zakończył się wynikiem negatywnym. Komisja przetargowa:
GN
7145-29/2010
Dźwierzuty, dn. 2010-07-06
O g ł o s z e n i e Ogłaszam kolejny ustny przetarg
nieograniczony na sprzedaż zabudowanej
nieruchomości lokalowej o pow. użytkowej
89,1m2 wraz z 312/1000 udziałem w
działce grunt nr 270/27 o pow. 0,3262 ha, Kw 49095 i budynku gospodarczego o
pow. 56,00 m2, wraz z działką siedliskową nr 270/39 o pow. 0,1508 ha,
Kw nr 22968. Pierwszy przetarg był ogłoszony na dzień 10.12.2009 r., drugi –
18.02.2010 r., kolejne: 15.05.2010 r. Budynek mieszkalno -
użytkowy numer 31 na kolonii wsi Szczepankowo na działce gruntu nr
270/27 o powierzchni 0,3262 ha, jest budynkiem trzy lokalowym,
dwukondygnacyjnym, adoptowany z budynku biurowo – socjalnego po byłej kopalni
kruszywa. Został on wybudowany w zabudowie wolnostojącej. Obiekt
wzniesiony w technologii tradycyjnej. Fundament budynku z betonu zbrojonego.
Budynek bez podpiwniczenia. Stropy w budynku gęsto żebrowe typu DZ- 3. Dach
budynku płaski dwuspadowy o konstrukcji monolitycznej pokryty
papą. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana typowa. Podłogi lokali
mieszkalnych betonowe, płytki PCV. Ściany wewnętrzne oraz
zewnętrzne budynku otynkowane. Schody wewnętrzne o konstrukcji monolitycznej.
Obróbki blacharskie blacha stalowa ocynkowana. Pomieszczenia mieszkalne zostały
adoptowane przez najemców, całość budynku przed adaptacją zdewastowana. Lokal
użytkowy nr 3 położony jest na parterze budynku do adaptacji na cele
mieszkaniowe. Posiada one 4 pomieszczenia użytkowe. Ściany i
stropy lokalu mieszkalnego tynk wapienny malowany. Podłogi płytki PCV. Lokal
mieszkalny wyposażony w instalację elektryczną, wodno -
kanalizacyjną oraz centralnego ogrzewania. Wysokość pomieszczeń lokalu
mieszkalnego 3,04 mb. Budynek gospodarczy podzielony geodezyjnie
na dwie odrębne nieruchomości został wybudowany 1975 roku z przeznaczeniem na
lokal użytkowy oraz magazyn. Obiekt wzniesiono w technologii częściowo
uprzemysłowionej. Fundamenty budynku betonowe, ściany nadziemne z cegły
ceramicznej „szczelinówki”. Dach budynku płaski jednospadowy, wykonany z płyt
pniowych prefabrykowany pokryty papą. Tynki wewnętrzne kat. II, elewacja
nakrapiana, posadzki betonowe. Stolarka okienna stalowa inwentarska. Budynek bez
instalacji i obróbek blacharskich. Budynek źle konserwowany wyłączony z
eksploatacji od 1994 roku. Stopień zużycia technicznego budynku
30%. Wartość przedmiotowej nieruchomości zgodnie z wyceną rzeczoznawcy
majątkowego wynosi: 79.300 zł. Cena wywoławcza po
zastosowaniu 20% zniżce wynosi: 64.262 zł. Działki gruntu o
nr ewidencyjnych 270/27 i 270/39 sklasyfikowane jako B, Kw 49095 i 22968. Nieruchomość nie podlega podatkowi
Vat na podstawie art. 43 ust.1 pkt 10 ustawy o podatku od towarów i usług (Dz.
U. z 2004 r. nr 54, poz. 535 ze zm.). Nieruchomość
nie jest obciążona ograniczonymi prawami rzeczowymi i nie ma
przeszkód prawnych w jej rozporządzaniu. Wadium w wysokości
6.500-zł należy wpłacić na konto BS Szczytno O. Dźwierzuty nr 98 8838 1044 2007
0400 0101 0005 najpóźniej do dnia 13.08.2010 r. (warunek
wniesienia wadium będzie spełniony wówczas, jeżeli środki pieniężne znajdą się
na rachunku bankowym w podanym terminie). Wadium wpłacone przez
: - osobę, która przetarg wygrała, zostanie
zaliczone na poczet ceny nabycie, - pozostałym osobom, zostanie zwrócone nie
później niż przed upływem 3 dni od dnia zakończenia
przetargu. W przypadku przestąpienia do przetargu przez jednego z małżonków konieczne jest przedłożenie pisemnego wyrażenia zgody współmałżonka z notarialnym poświadczeniem podpisu. Zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz. U. Nr 9, poz. 59 z późn. zm.) do dokonania czynności prawnej prowadzącej do zbycia, obciążenia odpłatnego nabycia lub użytkowania wieczystego nieruchomości, bądź do dokonania czynności prawnej prowadzącej do zbycia, obciążenia, odpłatnego nabycia prawa rzeczowego, którego przedmiotem jest budynek lub lokal potrzebna jest zgoda drugiego małżonka w przypadku wspólności ustawowej. Wadium na przetarg należy wnosić przez oboje małżonków. Ponadto wymagana jest obecność małżonków na przetargu lub zwykłe pełnomocnictwo udzielone przez nieobecnego małżonka do wniesienia wadium, uczestnictwa w przetargu w jego imieniu i składania oświadczeń związanych z przetargiem. Cudzoziemiec chcąc wziąć udział w przetargu winien spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (Dz. U. z 2004 r. Nr 167, poz. 1758 ze zm.). Przetarg odbędzie się w dniu 17.08.2010 r. (wtorek) w Urzędzie Gminy w Dźwierzutach przy ul. Niepodległości 6 w sali konferencyjnej o godz. 900. Cena osiągnięta w przetargu będzie płatna jednorazowo przed zawarciem aktu notarialnego. Wójtowi Gminy Dźwierzuty przysługuje prawo odwołania przetargu z ważnych powodów, zgodnie z art. 38 ust.4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.). Uczestnicy przetargu zobowiązani są do zapoznania się z położeniem i granicami nieruchomości. W przetargu mogą brać udział osoby, które wpłaciły wadium w określonym terminie. Należność za nabywaną nieruchomość po pomniejszeniu o wpłacone wadium należy wpłacić na konto UG Dźwierzuty w BS Szczytno Nr 49883810442007040001010014 do dnia zawarcia aktu notarialnego. Uchylenie się nabywcy od zawarcia aktu spowoduje przepadek wadium. Ogłoszenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń we wsi Dźwierzuty, w siedzibie Urzędu Gminy w Dźwierzutach, na stronie internetowej UG na okres co najmniej 30 dni tj. od dnia 12.07.2010 r. do dnia 10.08.2010 r. włącznie.
Wójt Gminy (-) dr Tadeusz Frączek
Dźwierzuty, dn. 2010-08-18
I n f o r m a c j a Na dzień 17 sierpnia 2010 r. na godz. 900 (wtorek) był zorganizowany kolejny ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż zabudowanej nieruchomości lokalowej o pow. 89,1 m2 wraz z 312/1000 udziałem w działce gruntu nr 270/27 o pow. 0,3262 ha, Kw nr 49095 i budynku gospodarczego o pow. 56,00 m2 wraz z działką gruntu nr 270/39 o pow. 0,1508 ha, Kw nr 22968.
Z powodu braku chętnych nabywców,
przetarg zakończył się wynikiem negatywnym.
Komisja przetargowa:
GN 72241-30/10 Dźwierzuty, dn. 2010-07-06 O g ł o s z e n i e
Teren na którym położona jest działka nie jest objęty aktualnie obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy przedmiotowa działka znajduje się na terenach rozwoju funkcji mieszkalno – usługowej. Działka graniczy od strony wschodniej z dojazdową nieurządzoną drogą publiczną gruntową, od pozostałych stron z gruntami niezbudowanymi przeznaczonymi pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną. Kształt kompleksu jest regularny zbliżony do prostokąta, teren płaski. W pobliskiej odległości od nieruchomości podstawowa infrastruktura. Działka nie jest zagospodarowana.
Wadium w wysokości 3.000-zł należy wpłacić na konto BS Szczytno O. Dźwierzuty nr 98883810442007040001010005 najpóźniej do dnia 13.08.2010 r. (warunek wniesienia wadium będzie spełniony wówczas, jeżeli środki pieniężne znajdą się na rachunku bankowym w podanym terminie). Wadium wpłacone przez :
W przypadku przestąpienia do przetargu przez jednego z małżonków konieczne jest przedłożenie pisemnego wyrażenia zgody współmałżonka z notarialnym poświadczeniem podpisu. Zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz. U. Nr 9, poz. 59 z późn. zm.) do dokonania czynności prawnej prowadzącej do zbycia, obciążenia odpłatnego nabycia lub użytkowania wieczystego nieruchomości, bądź do dokonania czynności prawnej prowadzącej do zbycia, obciążenia, odpłatnego nabycia prawa rzeczowego, którego przedmiotem jest budynek lub lokal potrzebna jest zgoda drugiego małżonka w przypadku wspólności ustawowej. Wadium na przetarg należy wnosić przez oboje małżonków. Ponadto wymagana jest obecność małżonków na przetargu lub zwykłe pełnomocnictwo udzielone przez nieobecnego małżonka do wniesienia wadium, uczestnictwa w przetargu w jego imieniu i składania oświadczeń związanych z przetargiem. Cudzoziemiec chcąc wziąć udział w przetargu winien spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (Dz. U. z 2004 r. Nr 167, poz. 1758 ze zm.). Przetarg odbędzie się w dniu 17.08.2010 r. (wtorek) w Urzędzie Gminy w Dźwierzutach przy ul. Niepodległości 6 w sali konferencyjnej o godz. 930 Cena osiągnięta w przetargu będzie płatna jednorazowo przed zawarciem aktu notarialnego. Wójtowi Gminy Dźwierzuty przysługuje prawo odwołania przetargu z ważnych powodów, zgodnie z art. 38 ust.4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.). Agencji Nieruchomości Rolnych przysługuje prawo pierwokupu. Termin wypowiedzenia się przez ANR wynosi 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy warunkowej.
Należność za nabywaną nieruchomość po pomniejszeniu o wpłacone wadium należy wpłacić na konto UG Dźwierzuty w BS Szczytno Nr 49 8838 1044 2007 0400 0101 0014 do dnia zawarcia aktu notarialnego. Uchylenie się nabywcy od zawarcia aktu spowoduje przepadek wadium. Ogłoszenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń we wsi Dźwierzuty, w siedzibie Urzędu Gminy w Dźwierzutach, na stronie internetowej UG na okres co najmniej 30 dni tj. od dnia 12.07.2010 r. do dnia 10.08.2010 r. włącznie. Wójt Gminy (-) dr Tadeusz Frączek Dźwierzuty, dn. 2010-08-18
I n
f o r m a c j a Na dzień 17 sierpnia 2010 r. na
godz. 930 (wtorek) był zorganizowany kolejny ustny
przetarg nieograniczony na sprzedaż na własność działki nr
752 o pow. 0,1216 ha obręb Dźwierzuty, Kw nr 18757.
Z powodu braku chętnych nabywców, przetarg zakończył się wynikiem negatywnym. Komisja przetargowa:
GN
72241-29/10
Dźwierzuty,
dn. 06.07.2010 r.
O g ł o s z e n i e Ogłaszam drugi ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż na własność niezabudowanej nieruchomości położonej w obrębie Gisiel składającej się z działki nr 137 o pow. 5,38 ha, cena wywoławcza. 267.657 zł, (wartość zgodnie z wyceną rzeczoznawcy majątkowego wynosi 266.900 zł, koszty sporządzenia niezbędnej dokumentacji 757 zł). Nieruchomość posiada urządzoną Kw nr 48997. Pierwszy przetarg był zorganizowany na dzień 28.06.2010 r.Teren
na którym położona jest działka nie jest objęty aktualnie obowiązującym planem
zagospodarowania przestrzennego. W studium uwarunkowań i kierunków
zagospodarowania przestrzennego gminy na działce znajdują się udokumentowane
złoża kruszywa, dodatkowo teren na którym zaleca się zwiększenie
lesistości oraz korytarze ekologiczne. Nieruchomość położona jest
od strony północnej wsi Gisiel na kolonii. Gisiel to mała wieś z podstawowymi
usługami o walorach rolniczych. Wydzielony dojazd do działki drogą
gruntową o zadowalającym stanie technicznym, od drogi urządzonej
Szczytno – Biskupiec. Nieruchomość położona po północnej stronie drogi
dojazdowej. Otoczenie stanowią grunty rolne i leśne. Kształt kompleksu jest
regularny w kształcie zbliżonym do prostokąta, teren falisty. Grunty
charakteryzują się przeciętnymi warunkami przyrodniczymi do prowadzenia
produkcji rolniczej. Na działce występują grunty orne, które zajmują 74%
powierzchni działki, użytki zielone zajmują 1%, grunty leśne 23% oraz
zadrzewienia 2% powierzchni. Na użytku rolnym ze względu na długie odłogowanie
występują samosiewy drzew. Walory turystyczne słabe ze względu na znaczne
oddalenie nieruchomości od infrastruktury oraz zbiorników wodnych. Nieruchomość
nie podlega podatkowi Vat (art. 43 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku od towarów i
usług).
Nieruchomość
obecnie jest w ważnej umowie dzierżawy z osobą fizyczną ale w trakcie
wypowiedzenia z zachowaniem 3 miesięcznego okresu
|
Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego |
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych? Numer ogłoszenia w BZP: ___ 206130-2010 |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa: Gmina Dźwierzuty |
||
Adres pocztowy: ul. Niepodległości 6 12-120 Dźwierzuty |
||
Miejscowość: Dźwierzuty
|
Kod pocztowy: 12-120 |
Województwo: Warmińsko-Mazurskie |
Tel.: (89)621 12 32 |
Faks: (89)621 12 33 |
I.2) Rodzaj zamawiającego
|
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWĘ DRÓG OSIEDLA ZATORZE W DŹWIERZUTACH oraz przebudowę infrastruktury TP kolidującą z planowaną przebudową |
||
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane |
||
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia Zakres prac do wykonania: Projekt obejmuje wykonanie przebudowy ulic Górna, Mazurska i Podleśna, o powierzchniach: - jezdni o nawierzchni z kostki betonowej „polbruk” grubości 8 cm - 3.953,4 m2 - zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm - 610,0 m2 - chodniki o nawierzchni z kostki betonowej „polbruku” grubości 6 cm - 1.988,0 m2 Niweleta projektowanych ulic została w maksymalnym stopniu dostosowana do rzędnych istniejących ulic oraz istniejącej zabudowy co zapobiegnie ewentualnej przebudowie istniejących sieci podziemnych. Dane techniczne dróg: Ulica Górna - ruch kategorii KR-1 - droga kategorii – D - grupa nośności podłoża G2 - prędkość projektowa – 50 km/godz. (obszar zabudowy) - szerokość pasa drogowego – 11,0 do 12,0 m - szerokość całkowita jezdni – 5,50 m - nawierzchnia jezdni z kostki betonowej polbruk - chodnik jednostronny z kostki betonowej polbruk - całkowita długość ulicy – 521,80 mb - powierzchnia jezdni – 1384,90 m2 _ powierzchnia chodników – 428,0 m2 oraz przebudowa kabla telefonicznego Ulica Mazurska - przyłącza do kanalizacji deszczowej - ruch kategorii KR-1 - droga kategorii – D - grupa nośności podłoża G2 - prędkość projektowa – 50 km/godz. (obszar zabudowy) - szerokość pasa drogowego – 12,0 m - szerokość całkowita jezdni – 5,50 m - nawierzchnia jezdni z kostki betonowej polbruk - chodnik dwustronny z kostki betonowej polbruk - całkowita długość ulicy – 223,70 mb - powierzchnia ulicy – 1283,15 m2 - powierzchnia chodników – 768,0 m2
Ulica Podleśna - ruch kategorii KR-1 - droga kategorii – D - grupa nośności podłoża G2 - prędkość projektowa – 50 km/godz. (obszar zabudowy) - szerokość pasa drogowego – 12,0 m - szerokość całkowita jezdni – 5,50 m - nawierzchnia jezdni z kostki betonowej polbruk - chodnik dwustronny z kostki betonowej polbruk - całkowita długość ulicy – 233,30 mb - powierzchnia jezdni – 1285,35 m2 _ powierzchnia chodników – 792,0 m2 Szczegółowo przedmiot zamówienia określa :
W celu prawidłowego sporządzenia oferty, wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka , trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
|
||
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
||
|
Słownik główny |
|
Główny przedmiot |
45.23.30.40-9 |
|
Dodatkowe przedmioty
|
45.23.23.00-5 ...- |
|
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części |
||
Wartość 1 016 776,26 |
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony |
|
|
|
IV.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej wskazać projekt/program: |
V.1) Data udzielenia zamówienia: 12-08-2010 |
||
V.2) Liczba otrzymanych ofert: 5 |
||
V.3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia |
||
Nazwa: Remonty Placów, Dróg i Ulic Lech Piotr Antosiak
|
||
Adres pocztowy:12-100 Szczytno ul. Moniuszki 2
|
||
Miejscowość: Szczytno
|
Kod pocztowy: 12-100 |
Kraj/województwo: Warmińsko-Mazurskie |
V.4)
Informacja O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIEPODLEGAJĄCYCH
ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ |
||
Cena wybranej oferty : 684 343,65 Oferta z najniższą ceną : 684 343,65/ Oferta z najwyższą ceną :791 053,74 Waluta:PLN |
Znak: ZP-341/6/2010 Dźwierzuty, 13.07.2010 r.
Ogłoszenie nr
206428-2010 z dnia 2010-07-13 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
(wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)
Przedmiot zamówienia: PRZEBUDOWĘ DROGI DOJAZDOWEJ DO PÓL W MIEJSCOWOSCI DŹWIERZUTY DZIAŁKI NR 864 i 410 oraz przebudowę infrastruktury TP kolidującą z planowaną przebudową
1) Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Dźwierzuty
Ul. Niepodległości 6
12-120 Dźwierzuty
NIP: 745-10-90-664
Regon: 000532843
tel. (89)621 12 32 fax (89)621 12 33
strona internetowa: www.ug-dzwierzuty.pl
e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
3) Adres strony internetowej , na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
Specyfikację można odebrać osobiście w UG Dźwierzuty
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest :
Wykonanie przebudowy drogi dojazdowej do pól (ulica Polna ) działka 864,
Ulica Polna
- ruch kategorii KR-1
- droga kategorii – D
- grupa nośności podłoża G1
- prędkość projektowa – 50 km/godz. (obszar zabudowy)
- szerokość pasa drogowego – 11,0 - 12,0 m
- szerokość całkowita jezdni – 5,00 m
- nawierzchnia jezdni z mieszanek mineralno-asfaltowych
- pobocza z pospółki zagęszczonej
- całkowita długość ulicy do przebudowy – 195,1 mb
- powierzchnia jezdni – 1002,50 m2
Opis konstrukcji projektowanych ulic i chodników
Wykonanie przebudowy istniejącej drogi wymagać będzie korytowania istniejącej nawierzchni, oraz konstrukcji jezdni i pobocza wg opisu:
- nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej gr.4 cm- warstwa ścieralna
- nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej gr.6 cm- warstwa wiążąca
- podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 16 cm
- pobocza z pospółki o średniej gr. 10 cm
Oraz przebudowa kabla telefonicznego
Wykonanie
przebudowy drogi na działce 410( leżącej obok ulicy Polnej ) o powierzchni - 8
m2
Niweleta projektowanej przebudowy została w maksymalnym stopniu dostosowana do rzędnych istniejących drogi oraz istniejącej zabudowy.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określa :
przedmiar robót telekomunikacyjnych - stanowiący załącznik do SIWZ
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -stanowiąca załączniki do SIWZ
dokumentacja techniczna - stanowiący załącznik do SIWZ
kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik do SIWZ
W celu prawidłowego sporządzenia oferty, wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej oraz
uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka , trudności i wszelkich innych okoliczności,
jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
5) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV).
Kod CPV– 45.23.30.40-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni autostrad, dróg
45.23.23.00-5.Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
9)Termin wykonania zamówienia: 27-10-2010 .
10) Informacja na temat wadium:
Oferta nie musi być zabezpieczona wadium.
11) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.:
1/
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do
wykonania zamówienia,
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia — nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
12) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
A. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( oświadczenie o spełnieniu warunków w formie oryginału ) następujące dokumenty:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ) wg załączonego wzoru Nr 2 do SIWZ.
Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom drogowym stanowiącym przedmiot tego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje itp.)
Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie obejmujący co najmniej wskazanie kierownika budowy. Dla każdej z osób wymienionych w wykazie należy dołączyć również oświadczenie stwierdzające, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia, zgodne z polskim prawem budowlanym, a także, że będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólna polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100000,00 zł.
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku złożone oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców lub ich pełnomocnika.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
B) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty :
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ) - wg załącznika Nr 3 do SIWZ.
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w tym zakresie.
Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne, konsorcja, oświadczenie powyższe składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Ponieważ w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
C)Inne dokumenty, które winien złożyć Wykonawca
1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ
2. Dokument pełnomocnictwa – ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem.
3. Kosztorys ofertowy.
Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie)
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
13) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty cena stanowi 100%
Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt
Cn
KC = Cob x Wa
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy za cenę
Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
Cob - cena zaoferowana w ofercie badanej
Wa - znaczenie wagowe dla kryterium %
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
2. Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
14) Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Dźwierzuty, Ul. Niepodległości 6, 12-120 Dźwierzuty, (sekretariat – pok. nr 13A)
do dnia 29.07.2010 do godz. 10,00.
15) Termin związania ofertą:
1. Termin związania ofertą wynosi - 30 dni
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania oferta, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
16) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Dźwierzuty 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6
17) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Zatwierdzam
.............................................
Znak: ZP-341/8/2010 Dźwierzuty, 29.07.2010 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
(wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)
[ODPOWIEDZI NA PYTANIA DOTYCZĄCE PRZETARGU]
[OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA]
[ODPOWIEDZI NA PYTANIA - 24.08.2010]
[ODPOWIEDZI NA PYTANIA - 30.08.2010]
[ODPOWIEDZI NA PYTANIA - 31.08.2010]
[ODPOWIEDZI NA PYTANIA - 1.09.2010]
[ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA]
[UNIEWAŻNIENIE CZĘŚCI POSTĘPOWANIA]
Przedmiot zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie
planowanego deficytu budżetu w 2010 roku Gminy Dźwierzuty
[ ZOBACZ WYNIKI POSTĘPOWANIA ]
[OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA]
1) Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Dźwierzuty
Ul. Niepodległości 6
12-120 Dźwierzuty
NIP: 745-10-90-664
Regon: 000532843
tel. (89)621 12 32 fax (89)621 12 33
strona internetowa: www.ug-dzwierzuty.pl
e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości powyżej kwot określonych
przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
3) Adres strony internetowej , na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.ug-dzwierzuty.pl, wraz z załącznikami (E, F) i oświadczeniem.
Specyfikację można odebrać osobiście w UG Dźwierzuty
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest :
Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 4.638.271,42 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2010 roku Gminy Dźwierzuty.
Wyżej wymieniona kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od następnego dnia po dniu zawarcia umowy kredytowej do dnia 31 grudnia 2010r. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat.
Terminy spłaty kredytu: lata 2011 - 2019, w tym:
Spłata do |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
15 czerwca |
|
50000 |
150000 |
300000 |
300000 |
300000 |
15 grudnia |
38271,42 |
50000 |
150000 |
325000 |
315000 |
365000 |
Razem: |
38271,42 |
100000 |
300000 |
625000 |
615000 |
665000 |
Spłata do |
2017 |
2018 |
2019 |
15 czerwca |
350000 |
350000 |
350000 |
15 grudnia |
435000 |
415000 |
395000 |
Razem: |
785000 |
765000 |
745000 |
Należne odsetki naliczane są za każdy dzień korzystania z kredytu, licząc od dnia jego udzielenia. Naliczanie odsetek dokonuje się w miesięcznych okresach. Odsetki od wykorzystanego kredytu płatne są po zakończeniu kwartału kalendarzowego w dniu następującym bezpośrednio po zakończeniu danego okresu naliczania odsetek trwającego 3 miesiące. O wysokości odsetek Bank przekaże informację Kredytobiorcy w terminie 7 dni przed terminem płatności odsetek (np. pismem, faxem, lub na adres e-mail: finanse@ug-dzwierzuty.pl), przy czym:
a/ pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty i kończy się 31.12.2010 roku,
b/ kolejne kwartalne okresy obrachunkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego,
c/ ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. Ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie spłaty ostatniej raty kredytu.
Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy.
Oprocentowanie kredytów lub kredytu będzie zmienne, ustalane jako suma średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego miesiąc, dla którego oprocentowanie będzie ustalane i stałej marży Wykonawcy określonej w ofercie w stosunku rocznym. Zmiana oprocentowania następuje w pierwszym dniu każdego kalendarzowego miesiąca. Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub jego części bez uprzedniego powiadomienia Kredytodawcy i bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba, że Kredytobiorca złoży odmienną dyspozycje na piśmie.
Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna.
Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami
10. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M, bez kosztów obciążających Zamawiającego.
11. Zamawiający informuje na podstawie art. 36 ust.5 ustawy, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia nie dopuszcza udziału podwykonawców.
12 .Zamawiający uprzejmie informuje, że:
nie dopuszcza przedstawienia w przetargu własnych projektów umów;
informacje o osobach jakie reprezentują Gminę Dźwierzuty są dostępne na stronie BIP Urzędu Gminy w Dźwierzutach.
13.Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco z wystawienia
Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową.
5) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV).
Kod CPV - 66113000-5 Usługi udzielania kredytu
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
9)Termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie : wrzesień 2010
zakończenie: 15-12-2019
10) Informacja na temat wadium:
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości
20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
a/ pieniądzu,
b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c/ gwarancjach bankowych,
d/ gwarancjach ubezpieczeniowych,
e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Szczytnie Oddz. Dźwierzuty Nr 98 8838 1044 2007 0400 0101 0005
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Dźwierzuty pok. 18 lub dołączyć do oferty.
7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
11) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków:
11.1W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
posiadają wiedzę i doświadczenie ,
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej .
Opis spełniania określonego w pkt. 5.1.a) warunku: Wykonawca powinien posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (t.j. Dz. U. Z 2002 r. Nr 72 poz. 665 ze zm.), lub dokumenty równoważne.
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę z ofertą dokumentu, na zasadzie ,,spełnia” - ,,nie spełnia”.
11.4 Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
11.5 Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania określonych w pkt. 11.1.ppkt 2 - 4 warunków.
11.6 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Pzp.
12) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. W zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp wraz z oferta należy przedłożyć:
oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wg załącznika B do SIWZ,
zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (t.j. Dz. U. Z 2002 r. Nr 72 poz. 665 ze zm.) lub dokumenty równoważne.
2. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy – Pzp wraz z ofertą należy przedłożyć:
a/ oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika C do SIWZ,
b/ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
c/ aktualne zaświadczenia
właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca
nie
zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d/ aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e/ aktualna informacja z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 4-8
ustawy - Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert,
f/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 6.2:
ppkt. b)-d) i f) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzech miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
pkt. e) – składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6. Wymagane dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,dokonanym i podpisanym przez tłumacza przysięgłego.
8. Zamawiający wezwie Wykonawców, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9. Dowód wniesienia wadium.
10. Dokument pełnomocnictwa – ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem.
13) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Najniższa cena oferty – 100 %
1. Sposób oceny ofert :
K – wartość punktowa oferowanej ceny oferty
Kn – najkorzystniejsza oferowana cena
Kb – cena w ofercie ocenianej
2. Oferta, która wg powyższego wzoru uzyska
najwyższą ilość punktów, zostanie uznana
za najkorzystniejszą.
3. Cena oferty obliczona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowić będzie całkowity koszt udzielonego kredytu w całym okresie kredytowania obliczony wg poniższego wzoru:
K = Z x (WIBOR 1M+ y ) x 9
gdzie:
K - koszt kredytu stanowiący kwotę odsetek liczoną od kwoty kredytu przy założeniu utrzymywania się zadłużenia ( Z) w wysokości 4.638.271,42 PLN przez cały okres kredytowania (bez uwzględnienia spłat kapitału), przy oprocentowaniu w stosunku rocznym równym WIBOR 1M + marża banku (y).
WIBOR 1M - do obliczeń należy przyjąć stawkę w wysokości 3,60 % ustaloną na podstawie notowania z dnia 26.07.2010 r.
14) Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Dźwierzuty, Ul. Niepodległości 6, 12-120 Dźwierzuty, (sekretariat – pok. nr 13A)
do dnia 08.09.2010 do godz. 10,00.
15) Termin związania ofertą:
1. Termin związania ofertą wynosi - 60 dni
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania oferta, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
16) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Dźwierzuty 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6
17) SIWZ oraz załączniki będą dostępne na stronie internetowej Zamawiającego w dniu publikacji
ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej tzn najpóźniej 02-08-2010
Zatwierdzam
............................................
Dźwierzuty, 30.07.2010 r.
Znak: ZP-341/9/2010
Ogłoszenie nr 231776-2010 z dnia 2010-07-30 r.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
(wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)
[OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA]
Przedmiot zamówienia: PRZEBUDOWĘ DROGI DOJAZDOWEJ DO PÓL W MIEJSCOWOSCI DŹWIERZUTY DZIAŁKI NR 864 i 410 oraz przebudowę infrastruktury TP kolidującą z planowaną przebudową
1) Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Dźwierzuty
Ul. Niepodległości 6
12-120 Dźwierzuty
NIP: 745-10-90-664
Regon: 000532843
tel. (89)621 12 32 fax (89)621 12 33
strona internetowa: www.ug-dzwierzuty.pl
e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych
przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
3) Adres strony internetowej , na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia:
Specyfikację można odebrać osobiście w UG Dźwierzuty
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest :
Wykonanie przebudowy drogi dojazdowej do pól (ulica Polna ) działka 864,
Ulica Polna
- ruch kategorii KR-1
- droga kategorii – D
- grupa nośności podłoża G1
- prędkość projektowa – 50 km/godz. (obszar zabudowy)
- szerokość pasa drogowego – 11,0 - 12,0 m
- szerokość całkowita jezdni – 5,00 m
- nawierzchnia jezdni z mieszanek mineralno-asfaltowych
- pobocza z pospółki zagęszczonej
- całkowita długość ulicy do przebudowy – 195,1 mb
- powierzchnia jezdni – 1002,50 m2
Opis konstrukcji projektowanych ulic i chodników
Wykonanie przebudowy istniejącej drogi wymagać będzie korytowania istniejącej nawierzchni, oraz konstrukcji jezdni i pobocza wg opisu:
- nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej gr.4 cm- warstwa ścieralna
- nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej gr.6 cm- warstwa wiążąca
- podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 16 cm
- pobocza z pospółki o średniej gr. 10 cm
Oraz przebudowa kabla telefonicznego
Wykonanie przebudowy drogi na działce 410( leżącej obok ulicy Polnej ) o powierzchni - 8 m2
Niweleta projektowanej przebudowy została w maksymalnym stopniu dostosowana do rzędnych istniejących drogi oraz istniejącej zabudowy.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określa :
przedmiar robót telekomunikacyjnych - stanowiący załącznik do SIWZ
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -stanowiąca załączniki do SIWZ
dokumentacja techniczna - stanowiący załącznik do SIWZ
kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik do SIWZ
W celu prawidłowego sporządzenia oferty, wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej oraz
uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka , trudności i wszelkich innych okoliczności,
jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
5) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV).
Kod CPV– 45.23.30.40-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni autostrad, dróg
45.23.23.00-5.Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
9)Termin wykonania zamówienia: 27-10-2010 .
10) Informacja na temat wadium:
Oferta nie musi być zabezpieczona wadium.
11) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia — nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
12) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
A. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( oświadczenie o spełnieniu warunków w formie oryginału ) następujące dokumenty:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ) wg załączonego wzoru Nr 2 do SIWZ.
Wykaz robót
budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i
doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania
ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie obejmujący co najmniej wskazanie kierownika budowy. Dla każdej z osób wymienionych w wykazie należy dołączyć również oświadczenie stwierdzające, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia, zgodne z polskim prawem budowlanym, a także, że będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólna polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100000,00 zł.
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku złożone oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców lub ich pełnomocnika.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
B) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty :
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ) - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. natomiast dla osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w tym zakresie.
Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne, konsorcja, oświadczenie powyższe składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Ponieważ w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
C)Inne dokumenty, które winien złożyć Wykonawca
1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ
2. Dokument pełnomocnictwa – ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem.
3. Kosztorys ofertowy.
Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie)
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
13) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty cena stanowi 100%
Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt
Cn
KC= Cob x Wa
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy za cenę
Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
Cob - cena zaoferowana w ofercie badanej
Wa - znaczenie wagowe dla kryterium %
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
2. Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
14) Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Dźwierzuty, Ul. Niepodległości 6, 12-120 Dźwierzuty, (sekretariat – pok. nr 13A)
do dnia 16.08.2010 do godz. 10,00.
15) Termin związania ofertą:
1. Termin związania ofertą wynosi - 30 dni
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania oferta, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
16) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Dźwierzuty 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6
Zatwierdzam
......................................
Wszystkie zamieszczone w serwisie materiały chronione są prawem autorskim. Nazwy i znaki towarowe innych firm i instytucji podane są jedynie w celach informacyjnych. Materiały umieszczone w tym serwisie mogą być wykorzystywane zarówno przez osoby fizyczne jak i inne serwisy internetowe. W przypadku korzystania z niniejszych materiałów prosimy o podanie źródła: www.ug-dzwierzuty.pl oraz autorów.