Urząd Gminy w Dźwierzutach www.ug-dzwierzuty.pl | |||||
|
|||||
![]() ![]() |
|||||
PRZETARGI / Listopad 2010 r
|
|||||
Dźwierzuty, 09.11.2010 r. Znak: ZP-341/11/2010 Ogłoszenie nr 362676-2010 z dnia 2010-11-09 r.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)
Przedmiot zamówienia: Budowę kanalizacji na terenie Gminy Dźwierzuty [ OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA ] [ ODPOWIEDZI NA PYTANIA Z 10 XI 2010 ] [ ODPOWIEDZI NA PYTANIA Z 16 I 17 XI 2010 ] [ ODPOWIEDZI NA PYTANIA Z 18 I 19 XI 2010 ] [ ODPOWIEDZI NA PYTANIA Z 19 XI 2010 ] [ ODPOWIEDZI NA PYTANIA Z 22 XI 2010 ] [ UZUPEŁNIENIE DO ODPOWIEDZI NA PYTANIA Z 16 I 17 XI 2010 ] [ ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA ] [ OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA ]
1) Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dźwierzuty Ul. Niepodległości 6 12-120 Dźwierzuty NIP: 745-10-90-664 Regon: 000532843 tel. (89)621 12 32 fax (89)621 12 33 strona internetowa: www.ug-dzwierzuty.pl e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
3) Adres strony internetowej , na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-dzwierzuty.pl
Specyfikację można odebrać osobiście w UG Dźwierzuty
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac do wykonania: Zamówienie podzielone zostało ze względu na zakres i procedury administracyjne na trzy części zwane etapami, dla których opracowano odrębną dokumentację techniczną: Etap I Zakres prac do wykonania:Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompowniami ścieków na trasie Linowo – Dąbrowa – Dźwierzuty gmina Dźwierzuty. Załącznik A- dokumentacja techniczna, przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla tego etapu. Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z 18-ma przepompowniami ścieków dla miejscowości j.w. w gminie Dźwierzuty. Całkowita długość kanalizacji wynosi 23 437,4m SIEĆ - Kanalizacja grawitacyjna PVC Ø 160mm L = 185,0 m - Kanalizacja grawitacyjna PVC Ø 200mm L = 11626,9 m - Kanalizacja grawitacyjna ROBUST Ø 200mm L = 141,0 m Razem 11952,9 m - Kanalizacja tłoczna PE Ø 110mm L = 9010,5 m - Kanalizacja tłoczna ROBUST Ø 110mm L = 2474,0 m Razem 11484,5 m
Etap II Zakres prac do wykonania:Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompowniami ścieków na trasie Rańsk-Kałęczyn-Targowska Wólka-Targowo gmina Dźwierzuty. Załącznik B- dokumentacja techniczna, przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla tego etapu. Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z 12-ma przepompowniami ścieków dla miejscowości j.w. w gminie Dźwierzuty. Całkowita długość sieci kanalizacji wynosi 22705,6 m SIEĆ - Kanalizacja grawitacyjna PVC Ø 160mm L = 597,1 m - Kanalizacja grawitacyjna PVC Ø 200mm L = 9395,0 m - Kanalizacja grawitacyjna TS Ø 200mm L = 562,0 m Razem 10554,1 m - Kanalizacja tłoczna PE Ø 110mm L = 7651,0 m - Kanalizacja tłoczna PE Ø 160mm L = 4500,5 m Razem 12151,5 m Etap III Zakres prac do wykonania: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompowniami ścieków na trasie Kałęczyn-Grądy-Rogale; Targowo-Orżyny-Miętkie-Jeleniowo gmina Dźwierzuty. Załącznik C- dokumentacja techniczna, przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla tego etapu Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z 13-ma przepompowniami ścieków dla miejscowości j.w. w gminie Dźwierzuty.
Całkowita długość kanalizacji wynosi 29 686,0 m
SIEĆ - Kanalizacja grawitacyjna PVC Ø 160mm L = 146,0 m - Kanalizacja grawitacyjna PVC Ø 200mm L = 13684,0 m - Kanalizacja grawitacyjna TS Ø 200mm L = 396,0 m Razem 14226,0 m - Kanalizacja tłoczna PE Ø 110mm L = 13032,5 m - Kanalizacja tłoczna TS Ø 110mm L = 2427,5 m Razem 15460,0 m
Szczegółowo przedmiot zamówienia określają :
UWAGA: W dokumentacji technicznej są ujęte przyłącza, które nie będą wykonywane w tym zamówieniu Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej, jednak o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane w dokumentacji technicznej zamówienia ( podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). W celu prawidłowego sporządzenia oferty, wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka , trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
5) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Kod CPV– 45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
9)Termin wykonania zamówienia: 31-10-2013 . 10) Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Bank Spółdzielczy w Szczytnie Oddz. Dźwierzuty Nr 98 8838 1044 2007 0400 0101 0005
Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 11) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.):
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.( Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia — nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Oceny warunków nie stopniuje się. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, o których mowa, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Do osób wspólnie ubiegających się o zamówienie stosuje się te same przepisy co do pojedynczego wykonawcy. W przypadku oferty składanej wspólnie, warunki udziału w postępowaniu winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców, albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, musi mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem, jeżeli oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza; Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać Pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
12) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
A. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( oświadczenie o spełnieniu warunków w formie oryginału ) następujące dokumenty:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku złożone oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców lub ich pełnomocnika.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
B) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty :
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne, konsorcja, oświadczenie powyższe składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Ponieważ w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
C)Inne dokumenty, które winien złożyć Wykonawca
1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ 2. Dokument pełnomocnictwa – ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. 3. Kosztorys ofertowy oddzielny dla każdej części- etapu. 4. Dowód wpłaty wadium. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie)
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
13) Sposób obliczenia ceny 1. Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
14) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze oferty cena stanowi 100% Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt KC = Cn/Cob x Wa Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy za cenę CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB - cena zaoferowana w ofercie badanej Wa - znaczenie wagowe dla kryterium % Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
15) Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Dźwierzuty, Ul. Niepodległości 6, 12-120 Dźwierzuty, (sekretariat – pok. nr 13A) do dnia 29.11.2010 do godz. 10,00.
15) Termin związania ofertą:
1. Termin związania ofertą wynosi - 30 dni 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania oferta, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 16) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dźwierzuty 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6
Zatwierdzam ..................................... |
|||||
© Copyright 2001 - 2011 Urząd Gminy Dźwierzuty. Wszystkie zamieszczone w serwisie materiały chronione są prawem autorskim. Nazwy i znaki towarowe innych firm i instytucji podane są jedynie w celach informacyjnych. Materiały umieszczone w tym serwisie mogą być wykorzystywane zarówno przez osoby fizyczne jak i inne serwisy internetowe. W przypadku korzystania z niniejszych materiałów prosimy o podanie źródła: www.ug-dzwierzuty.pl oraz autorów. |
|||||
|