Urząd Gminy w Dźwierzutach www.ug-dzwierzuty.pl | ||||
|
||||
![]() ![]() |
||||
PRZETARGI / Sierpień 2010 r
|
||||
Dźwierzuty, 13.08.2010 r. Znak: ZP-341/10A/2010 Ogłoszenie nr 249044-2010 z dnia 2010-08-13 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)
Przedmiot zamówienia: Remont świetlicy wiejskiej w Miętkich [ ZOBACZ WYNIKI POSTĘPOWANIA ] [ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTEPOWANIA] [OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA]
1) Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dźwierzuty Ul. Niepodległości 6 12-120 Dźwierzuty NIP: 745-10-90-664 Regon: 000532843 tel. (89)621 12 32 fax (89)621 12 33 strona internetowa: www.ug-dzwierzuty.pl e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
3) Adres strony internetowej , na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-dzwierzuty.pl wraz z załącznikami (5). Specyfikację można odebrać osobiście w UG Dźwierzuty
Wymiana pokrycia dachu i docieplenie stropu świetlicy i sklepu w budynku świetlicy w miejscowości Miętkie ( ceny obu części należy zsumować)
5) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Kod CPV– 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
9)Termin wykonania zamówienia: 17-12-2010 .
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku złożone oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców lub ich pełnomocnika.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
B) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty :
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne, konsorcja, oświadczenie powyższe składa każdy z Wykonawców oddzielnie we własnym imieniu. Ponieważ w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
C)Inne dokumenty, które winien złożyć Wykonawca
1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy oddzielny dla każdej części - wg załącznika Nr 1 do SIWZ 2. Dokument pełnomocnictwa – ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie)
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
13) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze oferty cena stanowi 100% Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt Cn KC = Cob x Wa
Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy za cenę Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu Cob - cena zaoferowana w ofercie badanej Wa - znaczenie wagowe dla kryterium % Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
1. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu w siedzibie Urzędu Gminy Dźwierzuty ul. Niepodległości 6, pokój nr 13A, w terminie do dnia 30-08-2010 roku, godz. 10:00 2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer. 3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy Dźwierzuty ul. Niepodległości 6, pokój nr 1, w dniu 30-08-2010 roku, godz. 10:30 4. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
15) Termin związania ofertą:
1. Termin związania ofertą wynosi - 30 dni 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
16) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dźwierzuty 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6
17) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu :
Część zamówienia jest finansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania "Odnowa i rozwój wsi"w osi 4 Leader PROW 2007 2013.
Zatwierdzam ..................................... ![]() ![]() ![]() ![]() Dźwierzuty, 13.08.2010 r. Znak: ZP-341/10B/2010 Ogłoszenie nr 249108-2010 z dnia 2010-08-13 r.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) [ ZOBACZ WYNIKI POSTĘPOWANIA ] [ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA] [OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA]
Przedmiot zamówienia: Remont świetlicy wiejskiej w Targowie
1) Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dźwierzuty Ul. Niepodległości 6 12-120 Dźwierzuty NIP: 745-10-90-664 Regon: 000532843 tel. (89)621 12 32 fax (89)621 12 33 strona internetowa: www.ug-dzwierzuty.pl e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
3) Adres strony internetowej , na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-dzwierzuty.pl wraz z załącznikami (5). Specyfikację można odebrać osobiście w UG Dźwierzuty
Remont pokrycia dachu i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku świetlicy w miejscowości Targowo
5) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Kod CPV– 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
9)Termin wykonania zamówienia: 17-12-2010 .
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku złożone oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców lub ich pełnomocnika.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
B) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty :
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne, konsorcja, oświadczenie powyższe składa każdy z Wykonawców oddzielnie we własnym imieniu. Ponieważ w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
C)Inne dokumenty, które winien złożyć Wykonawca
1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy oddzielny dla każdej części - wg załącznika Nr 1 do SIWZ 2. Dokument pełnomocnictwa – ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie)
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
13) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze oferty cena stanowi 100% Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt Cn KC = Cob x Wa
Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy za cenę Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu Cob - cena zaoferowana w ofercie badanej Wa - znaczenie wagowe dla kryterium % Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
1. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu w siedzibie Urzędu Gminy Dźwierzuty ul. Niepodległości 6, pokój nr 13A, w terminie do dnia 30-08-2010 roku, godz. 10:00 2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer. 3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy Dźwierzuty ul. Niepodległości 6, pokój nr 1, w dniu 30-08-2010 roku, godz. 10:40 4. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
15) Termin związania ofertą:
1. Termin związania ofertą wynosi - 30 dni 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
16) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dźwierzuty 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6
17) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu :
Część zamówienia jest finansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania "Odnowa i rozwój wsi"w osi 4 Leader PROW 2007 2013.
Zatwierdzam ..................................... ![]() ![]() ![]() ![]() Dźwierzuty, 13.08.2010 r. Znak: ZP-341/10C/2010 Ogłoszenie nr 249158-2010 z dnia 2010-08-13 r.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)
Przedmiot zamówienia: Remont świetlicy wiejskiej w Rumach [ ZOBACZ WYNIKI POSTĘPOWANIA ] [ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA] [OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA]
1) Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dźwierzuty Ul. Niepodległości 6 12-120 Dźwierzuty NIP: 745-10-90-664 Regon: 000532843 tel. (89)621 12 32 fax (89)621 12 33 strona internetowa: www.ug-dzwierzuty.pl e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
3) Adres strony internetowej , na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-dzwierzuty.pl wraz z załącznikami (5). Specyfikację można odebrać osobiście w UG Dźwierzuty
Wymiana pokrycia dachu i docieplenie stropu nad parterem w budynku świetlicy w miejscowości Rumy.
5) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Kod CPV– 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
9)Termin wykonania zamówienia: 17-12-2010 .
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku złożone oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców lub ich pełnomocnika.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
B) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty :
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne, konsorcja, oświadczenie powyższe składa każdy z Wykonawców oddzielnie we własnym imieniu. Ponieważ w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
C)Inne dokumenty, które winien złożyć Wykonawca
1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy oddzielny dla każdej części - wg załącznika Nr 1 do SIWZ 2. Dokument pełnomocnictwa – ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie)
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
13) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze oferty cena stanowi 100% Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt Cn KC = Cob x Wa
Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy za cenę CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB - cena zaoferowana w ofercie badanej Wa - znaczenie wagowe dla kryterium % Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
1. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu w siedzibie Urzędu Gminy Dźwierzuty ul. Niepodległości 6, pokój nr 13A, w terminie do dnia 30-08-2010 roku, godz. 10:00 2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer. 3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy Dźwierzuty ul. Niepodległości 6, pokój nr 1, w dniu 30-08-2010 roku, godz. 10:50 4. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
15) Termin związania ofertą:
1. Termin związania ofertą wynosi - 30 dni 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
16) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dźwierzuty 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6
17) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu :
Część zamówienia jest finansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania "Odnowa i rozwój wsi"w osi 4 Leader PROW 2007 2013.
Zatwierdzam ..................................... ![]() ![]() ![]() ![]() Dźwierzuty, 13.08.2010 r. Znak: ZP-341/10D/2010 Ogłoszenie nr 249324-2010 z dnia 2010-08-13 r.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)
Przedmiot zamówienia: Remont świetlicy wiejskiej w Linowie [ ZOBACZ WYNIKI POSTĘPOWANIA ] [ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA] [OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA]
1) Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dźwierzuty Ul. Niepodległości 6 12-120 Dźwierzuty NIP: 745-10-90-664 Regon: 000532843 tel. (89)621 12 32 fax (89)621 12 33 strona internetowa: www.ug-dzwierzuty.pl e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
3) Adres strony internetowej , na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-dzwierzuty.pl wraz z załącznikami (5). Specyfikację można odebrać osobiście w UG Dźwierzuty
Wymiana pokrycia dachu w budynku świetlicy w miejscowości Linowo.
5) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Kod CPV– 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
9)Termin wykonania zamówienia: 17-12-2010 .
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku złożone oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców lub ich pełnomocnika.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
B) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty :
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne, konsorcja, oświadczenie powyższe składa każdy z Wykonawców oddzielnie we własnym imieniu. Ponieważ w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
C)Inne dokumenty, które winien złożyć Wykonawca
1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy oddzielny dla każdej części - wg załącznika Nr 1 do SIWZ 2. Dokument pełnomocnictwa – ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie)
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
13) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze oferty cena stanowi 100% Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt Cn KC = Cob x Wa
Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy za cenę Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu Cob - cena zaoferowana w ofercie badanej Wa - znaczenie wagowe dla kryterium % Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
1. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu w siedzibie Urzędu Gminy Dźwierzuty ul. Niepodległości 6, pokój nr 13A, w terminie do dnia 30-08-2010 roku, godz. 10:00 2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer. 3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy Dźwierzuty ul. Niepodległości 6, pokój nr 1, w dniu 30-08-2010 roku, godz. 11:00 4. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
15) Termin związania ofertą:
1. Termin związania ofertą wynosi - 30 dni 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
16) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dźwierzuty 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6
17) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu :
Część zamówienia jest finansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania "Odnowa i rozwój wsi"w osi 4 Leader PROW 2007 2013.
Zatwierdzam ..................................... ![]() ![]() ![]() ![]() Dźwierzuty, 13.08.2010 r. Znak: ZP-341/10E/2010 Ogłoszenie nr 249382-2010 z dnia 2010-08-13 r.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)
Przedmiot zamówienia: Remont świetlicy wiejskiej w Giślu [ ZOBACZ WYNIKI POSTĘPOWANIA ] [ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA] [OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA]
1) Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dźwierzuty Ul. Niepodległości 6 12-120 Dźwierzuty NIP: 745-10-90-664 Regon: 000532843 tel. (89)621 12 32 fax (89)621 12 33 strona internetowa: www.ug-dzwierzuty.pl e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
3) Adres strony internetowej , na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-dzwierzuty.pl wraz z załącznikami (5). Specyfikację można odebrać osobiście w UG Dźwierzuty
Wymiana pokrycia dachu w budynku świetlicy w miejscowości Gisiel.
5) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Kod CPV– 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
9)Termin wykonania zamówienia: 17-12-2010 .
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku złożone oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców lub ich pełnomocnika.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
B) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty :
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne, konsorcja, oświadczenie powyższe składa każdy z Wykonawców oddzielnie we własnym imieniu. Ponieważ w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
C)Inne dokumenty, które winien złożyć Wykonawca
1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy oddzielny dla każdej części - wg załącznika Nr 1 do SIWZ 2. Dokument pełnomocnictwa – ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie)
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
13) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze oferty cena stanowi 100% Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt Cn KC = Cob x Wa
Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy za cenę CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB - cena zaoferowana w ofercie badanej Wa - znaczenie wagowe dla kryterium % Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
1. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu w siedzibie Urzędu Gminy Dźwierzuty ul. Niepodległości 6, pokój nr 13A, w terminie do dnia 30-08-2010 roku, godz. 10:00 2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer. 3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy Dźwierzuty ul. Niepodległości 6, pokój nr 1, w dniu 30-08-2010 roku, godz. 11:10 4. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
15) Termin związania ofertą:
1. Termin związania ofertą wynosi - 30 dni 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
16) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dźwierzuty 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6
17) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu :
Część zamówienia jest finansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania "Odnowa i rozwój wsi"w osi 4 Leader PROW 2007 2013.
Zatwierdzam ..................................... |
||||
© Copyright 2001 - 2011 Urząd Gminy Dźwierzuty. Wszystkie zamieszczone w serwisie materiały chronione są prawem autorskim. Nazwy i znaki towarowe innych firm i instytucji podane są jedynie w celach informacyjnych. Materiały umieszczone w tym serwisie mogą być wykorzystywane zarówno przez osoby fizyczne jak i inne serwisy internetowe. W przypadku korzystania z niniejszych materiałów prosimy o podanie źródła: www.ug-dzwierzuty.pl oraz autorów. |
||||
|