Urząd Gminy w Dźwierzutach www.ug-dzwierzuty.pl | ||||||||||
|
||||||||||
![]() ![]() |
||||||||||
PRZETARGI / Grudzień 2011 r
|
||||||||||
Dźwierzuty,
06.12.2011 r. Znak:
ZP-271/15/11
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU (wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) Dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek oświatowych Gminy Dźwierzuty. [ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA] [ZAWIADOMIENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA] 1)
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dźwierzuty Ul. Niepodległości 6 12-120 Dźwierzuty NIP: 745-10-90-664 Regon: 000532843 tel. (89)621 12 32 fax (89)621 12 33 strona internetowa: www.ug-dzwierzuty.pl e-mail:
info@ug-dzwierzuty.pl 2)
Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych
przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3)
Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa 50000 l oleju opałowego lekkiego
dla Szkoły Podstawowej, Gimnazjum i Przedszkola w Dźwierzutach. 1. Olej opałowy lekki powinien spełniać normę
PN-C-96024:2001 i mieć następujące
parametry: -
wartości opałowej nie mniejszej niż 42 600 kJ/kg, -
temperatura zapłonu nie mniejsza niż 56o C, -
temperatura płynięcia nie wyższa niż 21o C, -
zawartość siarki do 0,2% m/m, -
lepkość kinetyczna w 20o C nie wyższa niż
6,00 mm2/s, -
zawartość wody maksymalnie do 0,05%, -
gęstość w temp. 15o C nie większa niż 860
kg/m3, -
zawartość osadów do 0,05%, -
barwa czerwona. 2. Faktyczna ilość zrealizowanych usług będzie
zależna od potrzeb Zamawiającego, a określona ilość nie może - w razie mniejszych lub większych potrzeb - być
podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. Ilość oleju napędowego grzewczego w
okresie umownym nie jest możliwa do określenia w sposób ścisły, gdyż jest
zależna od warunków meteorologicznych, niezależnych od Zamawiającego. Dostawa
zlecana będzie sukcesywnie. Dostawy cząstkowe - w tym ilość litrów
dostarczanego oleju napędowego grzewczego - uruchamiane będą każdorazowo
stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie jego jednostronnych
dyspozycji składanych w formie
telefonicznej lub faksem. W ciągu 48 godzin od chwili złożonego zamówienia. 3. Zamawiający
kupuje konkretne ilości lekkiego oleju opałowego w litrach w temperaturze referencyjnej 15°C, zgodnie ze wskazaniem zalegalizowanego
układu pomiarowego w samochodzie za cenę ustaloną w SIWZ oraz umowie.
4. Do każdej dostawy należy dołączyć
świadectwo jakości produktu. 5. Olej będzie dostarczany transportem i na
koszt Wykonawcy do miejsce wykonania zamówienia: Szkoła Podstawowa w Dźwierzutach ul.
Sienkiewicza 1,12-120 Dźwierzuty – zbiornik o pojemności 15 000 l w budynku
szkoły podstawowej i Publiczne Przedszkole w Dźwierzutach ul. Pasymska 26 –
zbiornik o pojemności 1500 l. 4)
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV).
CPV – 09-13-51-00-5 olej opałowy 5)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
częściowych. 6)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
wariantowych. 7)
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8)Termin
wykonania zamówienia: 30-04-2012 . 9)
Informacja na temat wadium: Zamawiający
nie będzie wymagał wniesienia wadium przetargowego. 10)
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.
759 z późn.zm.): 1) posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania; Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku : Zamawiający wymaga by Wykonawca przedłożył
koncesję uprawniającą do obrotu paliwami. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku : Zamawiający wymaga wykazu dwóch dostaw w okresie ostatnich 3 lat,
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i zleceniodawcy, zał. nr 4 do siwz. Do
załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały
wykonane należycie (minimum 2 referencje), 3) dysponowania odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku : Zamawiający
wymaga by Wykonawca udokumentował, że dysponuje lub będzie dysponował na
potrzeby realizacji zamówienia co najmniej jednym samochodem dostawczym
umożliwiającym obsługę zleceń. Przedmiotowy samochód winien być dostosowany do
przewozu materiałów niebezpiecznych. 4) sytuacji
ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku : Zamawiający nie stawia wymagań, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie
zgodnie z formułą spełnia — nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w
dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi
wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli
wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.
25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli
wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25
ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa,
do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta
wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać
spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie
przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez
zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 11) Wykaz oświadczeń lub
dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu: A. W celu wykazania spełnienia przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału
lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( oświadczenie o
spełnieniu warunków w formie oryginału ) następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j.
Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z
późn. zm. ) wg załączonego wzoru Nr 2 do SIWZ.
2. Wykaz wykonanych w
ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2
dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i zleceniodawcy, zał. nr 4 do SIWZ. Do załącznika należy dołączyć
dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (minimum 2
referencje), 3.Wykaz dysponowania co najmniej jednym samochodem dostawczym umożliwiającym
obsługę zleceń. Przedmiotowy samochód winien być dostosowany do przewozu
materiałów niebezpiecznych. 4. Koncesję uprawniającą do obrotu
paliwami.. Oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku
złożone oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców lub ich
pełnomocnika. Wykonawca może polegać na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia
lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji
zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. B) W celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawca w okolicznościach,
o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć do oferty
następujące dokumenty : 1. Oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.
24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr
113 poz. 759 z późn. zm.) - wg załącznika
Nr 3 do SIWZ., 2.Aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych prowadzących
działalność gospodarczą oświadczenie w tym zakresie. 3.Aktualne zaświadczenie
właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej przez
Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w
szczególności spółki cywilne, konsorcja, oświadczenie powyższe składa każdy z Wykonawców
oddzielnie. Ponieważ w przypadku ubiegania się o
udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie
muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. C)Inne dokumenty, które winien złożyć
Wykonawca 1. Wypełniony we
wszystkich pozycjach formularz ofertowy -
załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Dokument pełnomocnictwa – ( oryginał lub
notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie
została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem
rejestracyjnym, również w przypadku złożenia wniosku przez wykonawców
ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ),
pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać
osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie
pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają
się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym
dokumentem. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w
formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w
przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do
potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie) Zamawiający może żądać
przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu
wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna
lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić
jej prawdziwości w inny sposób. D) Dokumenty podmiotów zagranicznych 12) Sposób obliczenia
ceny: 1. Podana w ofercie cena musi
być wyrażona w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmować
wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z
obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Jako podstawę do obliczenia ceny dostawy za 1 litr
oleju napędowego grzewczego przyjmuje się cenę netto 1 litra oleju grzewczego wyrażoną w
złotych polskich, podaną przez PRODUCENTA na dzień 03 grudnia 2011 r.,
powiększoną o stałą marżę lub pomniejszoną o stały upust Wykonawcy za 1 litr
wyrażony w złotych polskich z dwoma miejscami po przecinku oraz powiększoną o
23 % podatku VAT. Marża/upust podane w
ofercie pozostają bez zmian przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku
zmiany ceny oleju u producenta cena za dostawę oleju wzrasta lub maleje o
wartość podwyżki lub obniżki podanej przez producenta. Zmiana ceny następuje na
podstawie informacji o cenach paliwa obowiązujących w dniu dostawy. Cena dostawy 1 litra oleju napędowego grzewczego
zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty dostaw i wyładunku. 3. Wykonawca może podać
tylko jedną cenę, bez możliwości proponowania rozwiązań wariantowych. 4. Wszystkie ceny należy
podawać po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku w złotych polskich (PLN) 13)
Kryteria oceny ofert : najniższa cena 14) Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Dźwierzuty, Ul. Niepodległości
6, 12-120 Dźwierzuty, (sekretariat – pok. nr 13A) do dnia 15.12.2011
do godz. 11:50. 15) Termin związania ofertą: 1.
Termin związania ofertą wynosi - 30 dni 2.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3.
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin
związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni
przed upływem terminu związania oferta, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie
zgody na przedłużenie terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 16) Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dźwierzuty 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6
Zatwierdzam
.....................................
Dźwierzuty,
07.12.2011 r. Znak:
ZP-271/14/2011
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU (wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) Transport dzieci ze szkół i gimnazjum na terenie gminy Dźwierzuty wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu w roku szkolnym 2011/2012 oraz z dzierżawą autobusu gminnego [ POBIERZ SIWZ ]
[ ZAŁĄCZNIK nr 5 - trasy autobusów ] [ ZAWIADOMIENIE O POSTĘPOWANIU ] [ZAWIADOMIENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA] 1)
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dźwierzuty Ul. Niepodległości 6 12-120 Dźwierzuty NIP: 745-18-12-028 Regon: 510743315 tel. (89)621 12 32 fax (89)621 12 33 strona internetowa: www.ug-dzwierzuty.pl e-mail:
info@ug-dzwierzuty.pl 2)
Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych
przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3)
Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest : 1) Transport
dzieci ze szkół i gimnazjum na terenie gminy Dźwierzuty wraz ze
sprawowaniem opieki nad dziećmi w
czasie ich przewozu, jak również w trakcie ich wsiadania i wysiadania Wykonawca usługi zobowiązuje się do przewozu dzieci w
pojazdach do tego przeznaczonych, przy czym liczba osób przewożonych nie może
przekraczać liczby miejsc siedzących określonych w dowodzie rejestracyjnym. Wykonawca
usługi zobowiązany jest do przewozu dzieci w pojazdach oznaczonych zgodnie z
obowiązującymi przepisami. Wykonawca zapewnia, że pojazdy do przewozu są tak
zbudowane, wyposażone, utrzymane i czyste, że korzystanie z nich nie zagraża
bezpieczeństwu osób nimi jadących lub innych uczestników ruchu. Opiekunowie
winni być wyposażeni co najmniej w kamizelki odblaskowe w celu poprawienia
bezpieczeństwa w czasie wysiadania i wsiadania dzieci do autobusów. Dowóz
będzie się odbywał według zestawienia, stanowiącego załącznik Nr
5 do niniejszego SIWZ. 2) W zakres zamówienia wchodzą cztery trasy
autobusów plus 1 trasa busa: - 1 autobus z liczbą min. 60 miejsc siedzących,
1 autobus 58 miejsc siedzących, 1 autobus 47 miejsc siedzących plus 1 autobus z
liczbą 42 miejsca siedzące ( gimbus
gminny), - 1
bus z liczbą min. 20 miejsc
siedzących,
- 1 autobus
dodatkowy 59 miejsc siedzących przeznaczony na podmianę w razie awarii lub
wyjazdy dodatkowe na zajęcia sportowe lub wycieczki. 3) Szacunkowa dzienna trasa przejazdu czterech autobusów
wynosi 687 km. 4) Przedmiotem dzierżawy jest
autobus szkolny marki Autosan typ A0909L
– 01.01 TRAMP, nr rej NSZS422, rok produkcji 2003, poj. silnika 6,540 dm3 , ilość miejsc siedzących 42 i miejsce dla
kierowcy. Właścicielem autobusu jest Gmina Dźwierzuty. 5) Przejęcie autobusu szkolnego w dzierżawę na
warunkach wg umowy załączonej do SIWZ. 6) Proponowana kwota dzierżawy autobusu: - 1.200,00 zł netto za okres jednego miesiąca 7) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem
środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z
dnia 31.12.2002r Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych
pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Z 2003r nr 32 poz. 262 z
późn. zm.). 8) Dopuszcza
się możliwość zmiany dni i godzin dowozów z powodu tzw. „odrabiania”,
niewielkiego zwiększenia lub
zmniejszenia ilości kilometrów na danej trasie ( tzn korekty przebiegu trasy) a
także zmniejszenia lub zwiększenia liczby dni dowozów w danym miesiącu w
zależności od programu danej szkoły oraz ewentualnych niesprzyjających warunków
atmosferycznych. 4)
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Kod CPV – 60130000-8 – usługi w zakresie specjalistycznego
transportu drogowego osób 5)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
częściowych. 6)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
wariantowych. 7)
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8)Termin
wykonania zamówienia: od 27-12-2011 do 30-06-2012 . 9)
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium
w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysięce złotych). 2. Wykonawca może
wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy,
tj.: a/ pieniądzu, b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca
zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto
Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szczytnie Oddz.
Dźwierzuty Nr 98 8838 1044 2007 0400 0101 0005 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako
termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku
Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć
przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy
Dźwierzuty pok. 18 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób
określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2
pkt 2 ustawy. 10)
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.
759 z późn.zm.): 1) posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku: Zamawiający wymaga by Wykonawca przedłożył aktualną licencję na wykonywanie krajowego
transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6
września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze
zm.). 2)
posiadania wiedzy i doświadczenia;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku : Zamawiający wymaga wykazu jednej usługi na transport dzieci w
okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i zleceniodawcy, zał. nr 8 do SIWZ. Do załącznika należy dołączyć dokumenty
potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (minimum 2
referencje), 3) dysponowania odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku : Zamawiający wymaga wykazu autobusów: - 1 autobus z
liczbą min. 60 miejsc siedzących, 1 autobus 58 miejsc siedzących, 1 autobus 47
miejsc siedzących , - 1 bus z
liczbą min. 20 miejsc siedzących,
- 1 autobus dodatkowy 59 miejsc siedzących przeznaczony na
podmianę w razie awarii lub wyjazdy dodatkowe na zajęcia sportowe lub
wycieczki. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : Zamawiający wymaga polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia. oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.( Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze
zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie
zgodnie z formułą spełnia — nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w
dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi
wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego
oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub
którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez
zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy
Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich
złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy
podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na
wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie
przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane
dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego,
nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 11) Wykaz oświadczeń lub
dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu: A. W celu wykazania spełnienia przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału
lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( oświadczenie o
spełnieniu warunków w formie oryginału ) następujące dokumenty: 1.
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w
art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010r.
Nr 113 poz. 759 z późn. zm. ) wg
załączonego wzoru Nr 2 do SIWZ. 2.
Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich
3 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji
ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością
odpowiadających przedmiotowi zamówienia,
oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te wykonane zostały należycie
(referencje itp.) – załącznik Nr
8 do SIWZ 3. Oświadczenie o zatrudnieniu
wykwalifikowanych opiekunów do opieki nad dziećmi w czasie transportu -załącznik Nr 6 do SIWZ 4. Wykaz dysponowania : - 1 autobus z liczbą min. 60 miejsc
siedzących, 1 autobus 58 miejsc siedzących, 1 autobus 47 miejsc siedzących, 1
bus z liczbą min. 20 miejsc siedzących,
1 autobus dodatkowy 59 miejsc siedzących przeznaczony na podmianę w razie awarii
lub wyjazdy dodatkowe na zajęcia sportowe lub wycieczki, z załączeniem kserokopii dowodów rejestracyjnych na
potwierdzenie dysponowania prawem
własności bądź umowy cywilnoprawnej potwierdzającej prawo dysponowania
pojazdami, którymi będzie wykonywana usługa. Umowa musi obejmować co najmniej
okres wykonywania zamówienia tj. od 01.09.2011 r. do końca roku szkolnego
2011/2012. Jednocześnie wykonawca winien wykazać, że pojazdy posiadają aktualne
badanie techniczne – załącznik Nr 7 do SIWZ. 5. Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o
której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie
drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.). 6.
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia. 7. Polisy ubezpieczenia OC i
NW na pojazdy zgłoszone do przewozu. Oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku
złożone oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców lub ich
pełnomocnika. Wykonawca może polegać na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia
lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. B) W celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawca w okolicznościach,
o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć do oferty
następujące dokumenty : 1. Oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) - wg załącznika Nr 4 do SIWZ., 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do
osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oświadczenie w tym
zakresie. 3.Aktualne zaświadczenie
właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej przez
Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w
szczególności spółki cywilne, konsorcja, oświadczenie powyższe składa każdy z
Wykonawców oddzielnie. Ponieważ w przypadku ubiegania się o
udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie
muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. C)Inne dokumenty, które winien złożyć
Wykonawca 1. Wypełniony we wszystkich pozycjach
formularz ofertowy - załącznik Nr 2 do
SIWZ 2. Dokument
pełnomocnictwa – ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania
oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych
czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez
wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna
), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać
osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie
pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają
się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym
dokumentem. 3. Dowód wpłaty wadium Dokumenty, o których mowa
wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez
wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie
winno być zawarte w ofercie) Zamawiający
może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie
może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. D)
Dokumenty podmiotów zagranicznych 12) Sposób obliczenia ceny: 1. Cenę oferty należy obliczyć w sposób określony w formularzu oferty. 2. Cena 1 km przejazdu autokaru musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) i
obejmować wszelkie koszty związane z
wykonaniem przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca może podać tylko jedną cenę, bez
możliwości proponowania rozwiązań wariantowych. 4. Jeżeli złożono ofertę, której wybór
prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z
przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz
wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza
do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby
obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Wszystkie ceny należy podawać po
zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku w złotych polskich (PLN) 13)
Kryteria oceny ofert : Przy wyborze oferty: Kryterium
nr 1 - cena za 1 km stanowi 100% KC1 = Gdzie: KC1 - ilość punktów przyznanych Wykonawcy za cenę C min – cena najniższa wśród cen zawartych w ofercie na zadania objęte
przetargiem C ( x )– cena zawarta w ofercie “x” Wa - znaczenie wagowe dla
kryterium % 100 - wartość stała Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać
Wykonawca wynosi – 100 pkt. Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy,
który uzyska największą liczbę punktów 14) Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Dźwierzuty, Ul. Niepodległości
6, 12-120 Dźwierzuty, (sekretariat – pok. nr 13A) do dnia 16-12-2011 roku, godz. 10:20 15) Termin związania ofertą: 1.
Termin związania ofertą wynosi - 30 dni 2.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3.
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin
związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed
upływem terminu związania oferta, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody
na przedłużenie terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 16) Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dźwierzuty 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6
Zatwierdzam
.....................................
|
||||||||||
© Copyright 2001 - 2011 Urząd Gminy Dźwierzuty. Wszystkie zamieszczone w serwisie materiały chronione są prawem autorskim. Nazwy i znaki towarowe innych firm i instytucji podane są jedynie w celach informacyjnych. Materiały umieszczone w tym serwisie mogą być wykorzystywane zarówno przez osoby fizyczne jak i inne serwisy internetowe. W przypadku korzystania z niniejszych materiałów prosimy o podanie źródła: www.ug-dzwierzuty.pl oraz autorów. |
||||||||||
|