Urząd Gminy w Dźwierzutach www.ug-dzwierzuty.pl | ||||||
|
||||||
![]() ![]() |
||||||
PRZETARGI / Listopad 2011 r
|
||||||
Znak: ZP-271/13/2011
Dźwierzuty,
04.11.2011 r. Ogłoszenie nr 364034-2011 z dnia 2011-11-04
r. OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU (wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) na Przebudowę budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej we wsi Popowa Wola [ SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE ] [ OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA ] [ RYSUNKI TECHNICZNE STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ] [ INFORMACJA DOTYCZĄCA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ] [ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA] [ZAWIADOMIENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA] 1)
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dźwierzuty Ul. Niepodległości 6 12-120 Dźwierzuty NIP: 745-18-12-028 Regon: 510743315 tel. (89)621 12 32 fax (89)621 12 33 strona internetowa: www.ug-dzwierzuty.pl e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl 2) Określenie
trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości
poniżej kwot określonych
przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3) Opis
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest : Przebudowa budynku na
potrzeby świetlicy wiejskiej we wsi Popowa Wola Zakres prac: I. DACH: 1. Rozebranie pokrycia dachu z płyt
azbestowo-cementowych wraz z ich utylizacją. 2. Rozebranie więźby dachowej. 3. Wykonanie nowej więźby dachowej drewnianej wraz z
pokryciem blachodachówką i obróbkami blacharskimi rynnami i rurami spustowymi. 4. Wykonanie podsufitki i wykonanie izolacji
termicznej pomiędzy krokwiami i na podsufitce z obiciem płytami
gipsowo-kartonowymi. II. STROP NAD PARTEREM 1. Rozebranie podłóg wraz z polepą na poddaszu 2. Rozebranie stropu drewnianego nad częścią z pomieszczeniami pomocniczymi.. 3. Wykonanie stropu żelbetowego na belkach
stalowych. 4. Wzmocnienie część belek stropowych drewnianych
nad świetlicą 5. W stropie nad świetlicą pomiędzy drewnianymi belami stropowymi wykonać ślepy pułap 6. Całość stropu docieplić płytami z wełny mineralnej. 7. W kosztorysie nie ujęto ułożenia podłogi z desek co nastąpi w II etapie remontu III. ROBOTY MUROWE 1. Wykusz z muru wszystkie okna stalowe
oraz wrota i drzwi drewniane 2. Naprawić uszkodzenia murów na zewnątrz zamurować niepotrzebne otwory na poddaszu. W ścianach istniejących wykonać otwory drzwiowe z wykonaniem
nadproży wg projektu 3. Mury kamienne i ceglane na zewnątrz - uzupełnić spoinowanie i oczyścić. 4. Na parterze wykonać ścianki działowe murowane. 5. Wykonać przewody wentylacyjne z
pustaków wentylacyjnych z wyprowadzeniem ponad dach. 6. W kosztorysie nie ujęto wykonania ścianek działowych gipsowo-kartonowych na
ruszcie metalowym - prace te zostaną wykonane w następnym etapie remontu. IV. STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA 1. Stolarkę okienną i drzwiową zewnętrzną wykonać nową zachowując kształt i formę starej zdemontowanej. 2. Stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana płytowa. 3. Istniejące okna stalowe należy wyremontować i oszklić. V. TYNKI I
OKŁADZINY WEWNĘTRZNE 1. Na parterze wykonać nowe tynki cementowo-wapienne
kl. III. 2. W pomieszczeniach sanitarnych na parterze na ścianach ułożyć płytki glazurowane na wys.
2,0m od podłogi. 3. Okładziny ścian na poddaszu zostaną wykonane w następnym etapie budowy. VI. POSADZKI 1. Na istniejącym podłożu betonowym wylać warstwę wyrównawczą na niej izolacja z folii polietylenowej, następnie izolacja termiczna z płyt styropianowych na niej warstwa
wyrównawcza betonowa. posadzki z płytek gres. 2. W sanitariatach na poddaszu wykładzina rulonowa
z tworzyw sztucznych zostanie ułożona w następnym etapie budowy VII. SCHODY 1. Na poddasze wykonać schody drewniane wraz z
balustradami z drewna liściastego VIII. ROBOTY MALARSKIE 1. Ściany i sufity wszystkich pomieszczeń na parterze wymalować farbami emulsyjnymi. 2. Malowanie poddasza w następnym etapie budowy. IX. INSTALACJA WODOCIĄGOWA 1. Na parterze wykonać instalację wodociągową z rur PEX z zamontowaniem
wodomierza, elektrycznego podgrzewacza wody oraz zaworów przelotowych. 2. Baterie umywalkowe i zlewozmywakowe stojące jednouchwytowe 3. Instalacja wodociągowa na poddaszu wykonana
zostanie w następnym etapie budowy. X. INSTALACJA KANALIZACYJNA 1. Na parterze wykonać instalację kanalizacyjną z rur PCW zgodnie z projektem. 2. Instalacja kanalizacyjna na poddaszu wykonana zostanie
w następnym etapie budowy XI. ZBIORNIK NA ŚCIEKI I PRZYŁĄCZE KANALIZACYJNE 1. Przy budynku wykonać zbiornik na ścieki wraz z przyłączem kanalizacyjnym wg projektu 2. Teren wokół zbiornika ogrodzić siatką na słupkach stalowych. XII. INSTALACJA ELEKTRYCZNA 1. W budynku wykonać nową instalację elektryczną na parterze z nową tablicą rozdzielczą. 2. Na poddaszu instalacja elektryczna zostanie
wykonana w następnym etapie budowy. 3. Wykonanie nowej instalacji odgromowej. Zapewnienie na własny
koszt utylizacji odpadów w szczególności płyt azbestowo-cementowych oraz
transportu odpadów do miejsca Szczegółowo
przedmiot zamówienia określa : 1.specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót -stanowiąca załączniki do
SIWZ 2.dokumentacja techniczna - stanowiący
załącznik do SIWZ 3.kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik
do SIWZ W celu
prawidłowego sporządzenia oferty, wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej
oraz uzyskać
wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka , trudności i wszelkich
innych okoliczności,
jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 4) Oznaczenie
przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Kod CPV – 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne - 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne
wodno-kanalizacyjne i sanitarne
- 45.31.00.00-3 Roboty
instalacyjne elektryczne 5)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
częściowych. 6)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
wariantowych. 7)
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8) Termin
wykonania zamówienia: 1. Termin rozpoczęcia
wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się z dniem protokolarnego przekazania
terenu robót Wykonawcy. 2. Termin zakończenia robót będących
przedmiotem umowy nastąpi nie później niż
30-11-2012. 9)
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany
jest wnieść wadium w wysokości 15.000
zł (słownie: piętnaście tysięcy
złotych). 1. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub
kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)
pieniądzu, 2)
poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, 3)
gwarancjach
bankowych, 4)
gwarancjach
ubezpieczeniowych, 5)
poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2. Wykonawca
zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w
pieniądzu należy wnieść przelewem na
konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Szczytnie Oddz.
Dźwierzuty Nr 98 8838 1044 2007 0400 0101 0005 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu,
jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na
rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku
wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu
potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu
składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Dźwierzuty pok. 18 lub
dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób
określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2
pkt 2 ustawy Pzp. 10)
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia
mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.): 1. posiadania
uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie stawia wymagań, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku : Zamawiający wymaga wykazu
osób, które będą wykonywać zamówienie obejmujący co najmniej wskazanie
kierownika budowy. 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej; oraz
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.( Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ) Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena
spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia — nie
spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
wyszczególnionych w SIWZ. Z treści
załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca
spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy
w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub
dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli
pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i
dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub
którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie,
chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne
byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego
oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi
lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w
dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 11) Wykaz oświadczeń lub dokumentów,
jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków
udziału w postępowaniu: A. W celu wykazania spełnienia przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału
lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( oświadczenie o
spełnieniu warunków w formie oryginału ) następujące dokumenty: 1. Oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1
pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz.
759 ) wg załączonego wzoru Nr 2 do SIWZ. 2.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, 3 zadań odpowiadających swoim
rodzajem robotom remontowym stanowiącym
przedmiot tego zamówienia o wartości min. 300.000,00 zł., z podaniem ich
rodzaju, wartości, dat wykonania oraz odbiorców wg załączonego wzoru Nr 5 do SIWZ.. Do wykazu
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
(referencje itp.) 3.Wykaz
osób, które będą wykonywać zamówienie obejmujący co najmniej wskazanie
kierownika budowy. Dla każdej z osób wymienionych w wykazie należy dołączyć
również oświadczenie stwierdzające, że osoba ta posiada wymagane
uprawnienia, zgodne z polskim prawem budowlanym wg załączonego wzoru Nr 6 do SIWZ. 4.Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada środki finansowe lub
zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN czyli
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których
wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN. Przy składaniu ofert przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą
złożyć jedną wspólna polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są
ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. Oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być złożone wspólnie, lecz w
takim przypadku złożone oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich
Wykonawców lub ich pełnomocnika. Wykonawca
może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w
takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. B) W celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawca w okolicznościach,
o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć do oferty
następujące dokumenty : 1. Oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759) -
wg załącznika Nr 3 do SIWZ., 2. Aktualny odpis z
właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych prowadzących
działalność gospodarczą oświadczenie w tym zakresie, wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu
Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. W przypadku oferty składanej przez
Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w
szczególności spółki cywilne, konsorcja, oświadczenie powyższe składa każdy z
Wykonawców oddzielnie. Ponieważ w przypadku ubiegania się o
udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie
muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. C)
Inne dokumenty, które winien złożyć Wykonawca 1.
Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ 2.
Dokument pełnomocnictwa – ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do
podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione
do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia
oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np.
konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres
umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących
wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców,
którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien
podpisać się pod tym dokumentem. 3.Wadium. 4.Kosztorys
ofertowy. Dokumenty, o
których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch
stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy
(upoważnienie winno być zawarte w ofercie) Zamawiający może
żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu
wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna
lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić
jej prawdziwości w inny sposób. D) Dokumenty podmiotów
zagranicznych 12) Sposób obliczenia ceny: 1.
Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie
ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie
liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po
przecinku). 2.
Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki
związane z realizacją zamówienia, zgodnie z przedmiarem robót, w tym m.in.
podatek VAT, upusty, rabaty. 3.
Jeżeli złożona oferta powodować będzie powstanie obowiązku podatkowego
Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie
dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny
takiej oferty doliczy do oferowanej ceny podatek od towarów i usług, który
miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Oferowana przez
Wykonawcę cena jest ceną ryczałtową. W ramach ceny ofertowej Wykonawca musi
zapewnić pokrycie wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu
zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe ustalone na
podstawie projektu, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz
wizji terenu realizacji prac. Podana cena ryczałtowa w ofercie nie ulegnie
podwyższeniu w czasie realizacji całego przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót
jest dokumentem pomocniczym do określenia wynagrodzenia ryczałtowego. 13) Kryteria
oceny ofert : najniższa cena 14) Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie
zamawiającego Urząd Gminy
Dźwierzuty, Ul. Niepodległości 6, 12-120 Dźwierzuty, (sekretariat – pok. nr
13A) do dnia 21-11-2011
roku, godz. 10:20 15) Termin
związania ofertą: 1. Termin związania ofertą wynosi - 30
dni 2. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem
terminu składania ofert. 3. Wykonawca samodzielnie
lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że
zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu
związania oferta, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie
terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 16) Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dźwierzuty 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6
Zatwierdzam
..................................... Nasz znak: GN.6840.118.2011
Dźwierzuty, dn. 2011-11-16
O g ł o s z e n i e Ogłaszam drugi ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż na
własność lokalu mieszkalnego o pow.
użytkowej 31,56 m2 oraz
pomieszczenie w budynku gospodarczym o pow. 7,47 m2 wraz
z 61/1000 udziałem w działce grunt nr
597/2 o pow. 0,0930 ha, obręb Dźwierzuty, ul. Kajki 6, Kw 38989. Pierwszy
przetarg był zorganizowany na dzień 10-11-2011 r. Budynek
mieszkalny numer 6 położony przy ul.
Kajki. Rok budowy ok. 1920. Jest to budynek dwukondygnacyjny z użytkowym
poddaszem, częściowo podpiwniczony. Został on wybudowany w zabudowie
wolnostojącej. Obiekt wzniesiony w technologii tradycyjnej. Fundament budynku z
kamienia polnego oraz cegły ceramicznej pełnej. Stropy w budynku nad piwnicą
ceramiczne łukowe. Pozostałe o konstrukcji drewnianej. Ściany budynku murowane
z cegły. Dach budynku wysoki dwuspadowy o konstrukcji drewnianej odeskowanej
kryty dachówką ceramiczną. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana nietypowa.
Podłogi lokali mieszkalnych drewniane. Ściany wewnętrzne oraz stropy budynku
pokryte SA tynkiem wapiennym, malowane, elewacja tynk malowany. Obróbki
blacharskie. Budynek z podstawową infrastrukturą komunalną jest w zadawalającym
stanie technicznym wymaga remontu. Lokal
mieszkalny nr 4 składa się z jednego pokoju i kuchni. Jest on w pogorszonym
stanie technicznym, wymaga poniesienia nakładów na jego remont. Stolarka
okienna i drzwiowa do wymiany, podłogi wyeksploatowane. Instalacja
kanalizacyjna prowizoryczna, instalacja elektryczna do wymiany. Tynki
wewnętrzne do wymiany. Ogrzewanie pomieszczeń tradycyjne, ceramicznymi piecami
kaflowymi. Lokal mieszkalny do remontu kapitalnego. Budynek gospodarczy
murowany został wybudowany ok. 1965 r.. Budynek wzniesiono w technologii
tradycyjnej. Nie jest podpiwniczony. Fundament budynku z betonu. Ściany
nadziemne z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie wapiennej. Dach budynku niski
jednospadowy o konstrukcji drewnianej kryty papą oraz eternitem falistym. Elewacja-
tynk. Posadzki beton. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana inwentarska.
Budynek bez instalacji. Powierzchnia użytkowa sprzedawanego pomieszczenia 7,47
m2. Jest on w pogorszonym stanie technicznym, wymaga remontu. Nieruchomość
nie jest obciążona i nie ma przeszkód jej rozporządzaniu. Cena
wywoławcza nieruchomości wynosi: 19 397 zł. Nieruchomość nie podlega
podatkowi Vat na podstawie art. 43 ust.1 pkt 10 ustawy o podatku od towarów i
usług (Dz. U. z 2004 r. nr 54, poz. 535 ze zm.). Wadium w wysokości 2.000-zł należy wpłacić na konto BS Szczytno O.
Dźwierzuty nr 98883810442007040001010005 najpóźniej do dnia 15-12-2011 r. (warunek wniesienia wadium będzie
spełniony wówczas, jeżeli środki pieniężne znajdą się na rachunku bankowym w
podanym terminie). Wadium wpłacone przez : -
osobę,
która przetarg wygrała, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycie, -
pozostałym
osobom, zostanie zwrócone nie później niż przed upływem 3 dni od dnia
zakończenia przetargu. W przetargu mogą brać
udział osoby, które wpłaciły wadium w określonym terminie.
W przypadku przestąpienia do przetargu przez jednego z małżonków
konieczne jest przedłożenie pisemnego wyrażenia zgody współmałżonka z
notarialnym poświadczeniem podpisu. Zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 17 czerwca 2004 r. o zmianie ustawy
Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz. U. Nr 162, poz. 1691) do dokonania czynności
prawnej prowadzącej do zbycia, obciążenia, odpłatnego nabycia lub użytkowania
wieczystego nieruchomości, bądź do dokonania czynności prawnej prowadzącej do
zbycia, obciążenia, odpłatnego nabycia i wydzierżawienia gospodarstwa rolnego potrzebna jest zgoda drugiego małżonka w
przypadku wspólności ustawowej. Wadium na przetarg należy wnosić przez
oboje małżonków. Ponadto wymagana jest obecność małżonków na przetargu lub
zwykłe pełnomocnictwo udzielone przez nieobecnego małżonka do wniesienia
wadium, uczestnictwa w przetargu w jego imieniu i składania oświadczeń
związanych z przetargiem. Ważność umowy, która została zawarta przez
jednego z małżonków bez wymaganej zgody drugiego, zależy od potwierdzenia umowy
przez drugiego małżonka. W przetargu mogą uczestniczyć krajowe i zagraniczne
osoby fizyczne i prawne oraz cudzoziemcy, w rozumieniu ustawy o nabywaniu
nieruchomości przez cudzoziemców, jeżeli wpłacą organizatorowi przetargu wadium
w terminie, miejscu, formie i wymaganej wysokości oraz spełnią inne warunki
podane w ogłoszeniu. Osoby prawne biorące udział w przetargu powinny przedstawić
aktualne dane z właściwego rejestru, w celu umożliwienia komisji przetargowej
ustalenia przedstawiciela firmy, upoważnionego do uczestnictwa w przetargu w
jej imieniu oraz dokumenty statutowe umożliwiające ustalenie struktury
kapitałowej firmy. Cudzoziemcy zobowiązani są uzyskać zezwolenie Ministra Spraw
Wewnętrznych i Administracji na nabycie w/w nieruchomości z uwzględnieniem art.
8 ustawy z dnia 24 marca 1920 roku o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców
(tekst jednolity z 2004 r. Nr 167, poz. 1758). Cudzoziemcy winni okazać promesę
lub zezwolenie w przypadku wygrania przetargu. Przetarg odbędzie się w dniu 23.12.2011 r. (środa) Urzędzie Gminy w Dźwierzutach przy ul.
Niepodległości 6 o godz. 1000. Cena osiągnięta w przetargu będzie płatna jednorazowo przed
zawarciem aktu notarialnego. Wójtowi Gminy Dźwierzuty przysługuje prawo odwołania przetargu z
ważnych powodów, zgodnie z art. 38 ust.4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o
gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603
z późn. zm.). Uwaga:
Gmina Dźwierzuty sprzedaje powyższą nieruchomość zgodnie z wyrysem i wypisem z
mapy ewidencyjnej wydanym przez Starostwo Powiatowe w Szczytnie. Wobec
powyższego kupujący zostanie zobowiązany w akcie notarialnym do złożenia
oświadczenia, że nie będzie występował z żadnymi roszczeniami wobec
sprzedającego z tytułu ewentualnej niezgodności w zakresie rodzaju użytków oraz
ewentualnej różnicy w powierzchni sprzedawanej nieruchomości, jeżeli po
sprzedaży geodeta wskaże inna powierzchnię, niż jest to oznaczone w dokumentach
wyżej wymienionych. Okazanie punktów granicznych nieruchomości może nastąpić na
życzenie i wyłączny koszt kupującego. Uczestnicy przetargu zobowiązani będą do
składania oświadczeń w tym zakresie.
Należność za nabywaną nieruchomość po pomniejszeniu o wpłacone
wadium należy wpłacić na konto UG Dźwierzuty w BS Szczytno Nr 49
8838-1044-2007-0400-0101-0014 najpóźniej do dnia zawarcia aktu notarialnego. Uchylenie się nabywcy od zawarcia aktu spowoduje przepadek wadium. Ogłoszenie
podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy
ogłoszeń we wsi Dźwierzuty, w siedzibie Urzędu Gminy w Dźwierzutach, na stronie
internetowej UG, na okres co najmniej 30 dni
tj. od dnia 21-11-2011 r. do 21-12-2011 r. Wójt (-) mgr inż. Czesław Wierzuk
Dźwierzuty, dn. 2011-12-30 I
N F O R M A C J A o wyniku przetargu z
dnia 23 grudnia 2011 roku W
dniu 23 grudnia 2011 r. w Urzędzie Gminy
w Dźwierzutach odbył się drugi ustny przetarg
nieograniczony na sprzedaż na własność lokalu mieszkalnego nr 4 o pow. użytkowej 31,56 m2 oraz
pomieszczenie w budynku gospodarczym o pow. 7,47 m2 wraz
z 61/1000 udziałem w działce grunt nr
597/2 o pow. 0,0930 ha, obręb Dźwierzuty, ul. Kajki 6, Kw OL1S/00038989/7. Do
przetargu dopuszczono jedną osobę, nie
dopuszczono 0 osób. Cena wywoławcza nieruchomości wynosiła 19 397 zł,
najwyższą cenę osiągnięto w wysokości: 19
597 zł. W
w/w przetargu wyłoniona została Pani Grażyna Jankowska zam. Miętkie, jako kandydatka na nabywcę przedmiotowej
nieruchomości.
Wójt
(-)
mgr inż. Czesław Wierzuk Nasz
znak: GN.6840.119.2011
Dźwierzuty, dn. 2011-11-16
O g ł o s z e n i e Ogłaszam trzeci ustny
przetarg nieograniczony na sprzedaż na własność nieruchomości
niezabudowanej położonej w obrębie Dąbrowa
składającej się z działki nr 114 o
pow. 0,0358 ha, cena
wywoławcza: 15 875 zł, (wartość
zgodnie z wyceną rzeczoznawcy majątkowego wynosi 15 200 zł, koszty sporządzenia niezbędnej
dokumentacji 675 zł). Nieruchomość posiada urządzoną Kw nr 39509.
Nieruchomość
nie podlega podatkowi Vat na podstawie art. 43 ust.1 pkt 9 ustawy o podatku od
towarów i usług (Dz.U. z 2004 r. nr 54, poz. 535 ze zm.). Pierwszy przetarg był
zorganizowany na 06-09-2011 r., drugi na dzień 10-11-2011 r.
Nieruchomość nie jest
zabudowana. Otoczenie stanowią
grunty rekreacyjne oraz leśne. Do działki gruntu prowadzi droga urządzona do
wsi Dabrowa, dalej droga gruntowa o zadawalającym stanie technicznym. Działka
graniczy od strony zachodniej poprzez działkę ogólnodostępną z linią brzegową jeziora Sasek Wielki na
długości swojej granicy zachodniej, od
północy z gruntami przeznaczonymi pod zabudowę letniskową, od pozostałych stron
z gruntami leśnymi. Dostęp do brzegu słaby, teren podmokły i zakrzaczony, brzeg
jeziora porośnięty trzciną. Kształt kompleksu regularny zbliżony do trójkąta. Teren o przeciętnej
deniwelacji, występuje niewielki skłon działki w kierunku jeziora. Zachodnia
część działki może ulec podtopieniu w okresach
wiosennych przy wysokich stanach wód jeziora. Warunki lokalizacyjne
uznano za dobre ze względu na położenie przy jeziorze oraz wśród lasów. Grunty
leśne o powierzchni 0,0358 ha. Jest to drzewostan leśny na siedlisku lasu o
strukturze olcha w wieku około 40 lat. Nieruchomość
nie jest obciążona ograniczonymi prawami rzeczowymi i nie ma przeszkód prawnych w jej
rozporządzaniu. Wadium w wysokości 1 600-zł należy wpłacić na konto BS Szczytno O.
Dźwierzuty nr 98 8838 1044 2007 0400 0101 0005 najpóźniej do dnia 15-12-2011 r.. (warunek wniesienia wadium będzie spełniony wówczas, jeżeli
środki pieniężne znajdą się na rachunku bankowym w podanym terminie). Wadium
wpłacone przez : -
osobę,
która przetarg wygrała, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycie, -
pozostałym
osobom, zostanie zwrócone nie później niż przed upływem 3 dni od dnia
zakończenia przetargu. W przypadku przestąpienia do
przetargu przez jednego z małżonków konieczne jest przedłożenie pisemnego
wyrażenia zgody współmałżonka z notarialnym poświadczeniem podpisu. Zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny
i opiekuńczy (Dz. U. Nr 9, poz. 59 z późn. zm.) do dokonania czynności prawnej
prowadzącej do zbycia, obciążenia odpłatnego nabycia lub użytkowania wieczystego
nieruchomości, bądź do dokonania czynności prawnej prowadzącej do zbycia,
obciążenia, odpłatnego nabycia prawa rzeczowego, którego przedmiotem jest
budynek lub lokal potrzebna jest zgoda drugiego małżonka w przypadku wspólności
ustawowej. Wadium na przetarg należy wnosić przez oboje małżonków. Ponadto
wymagana jest obecność małżonków na przetargu lub zwykłe pełnomocnictwo
udzielone przez nieobecnego małżonka do wniesienia wadium, uczestnictwa w
przetargu w jego imieniu i składania oświadczeń związanych z przetargiem. Osoby prawne biorące udział w przetargu powinny przedstawić
aktualne dane z właściwego rejestru, w celu umożliwienia komisji przetargowej
ustalenia przedstawiciela firmy, upoważnionego do uczestnictwa w przetargu w
jej imieniu oraz dokumenty statutowe umożliwiające ustalenie struktury
kapitałowej firmy. Cudzoziemcy zobowiązani są uzyskać zezwolenie Ministra Spraw
Wewnętrznych i Administracji na nabycie w/w nieruchomości z uwzględnieniem art.
8 ustawy z dnia 24 marca 1920 roku o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców
(tekst jednolity z 2004 r. Nr 167, poz. 1758). Cudzoziemcy winni okazać promesę
lub zezwolenie w przypadku wygrania przetargu. Uwaga: Gmina Dźwierzuty sprzedaje powyższą
nieruchomość zgodnie z wyrysem i wypisem z mapy ewidencyjnej wydanym przez
Starostwo Powiatowe w Szczytnie. Wobec powyższego kupujący zostanie zobowiązany
w akcie notarialnym do złożenia oświadczenia, że nie będzie występował z żadnymi
roszczeniami wobec sprzedającego z tytułu ewentualnej niezgodności w zakresie
rodzaju użytków oraz ewentualnej różnicy w powierzchni sprzedawanej
nieruchomości, jeżeli po sprzedaży geodeta wskaże inna powierzchnię, niż jest
to oznaczone w dokumentach wyżej wymienionych. Okazanie punktów granicznych
nieruchomości może nastąpić na życzenie i wyłączny koszt kupującego. Uczestnicy
przetargu zobowiązani będą do składania oświadczeń w tym zakresie.
Przetarg odbędzie się w dniu 23-12-2011 r. (środa) w Urzędzie Gminy
w Dźwierzutach przy ul. Niepodległości 6 w sali konferencyjnej o godz. 1100. Cena osiągnięta w przetargu będzie płatna jednorazowo przed
zawarciem aktu notarialnego. Wójtowi Gminy Dźwierzuty przysługuje prawo odwołania przetargu z
ważnych powodów, zgodnie z art. 38 ust.4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o
gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603
z późn. zm.). Uczestnicy przetargu zobowiązani
są do zapoznania się z położeniem i granicami nieruchomości. W przetargu mogą brać
udział osoby, które wpłaciły wadium w określonym terminie oraz spełnią warunki
zamieszczone w ogłoszenie.
Należność
za nabywaną nieruchomość po pomniejszeniu o wpłacone wadium należy wpłacić na
konto UG Dźwierzuty w BS Szczytno Nr 49 8838 1044 2007 0400 0101 0014 do dnia
zawarcia aktu notarialnego. Uchylenie
się nabywcy od zawarcia aktu spowoduje przepadek wadium. Ogłoszenie podlega
podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń we wsi
Dźwierzuty, w siedzibie Urzędu Gminy w Dźwierzutach, na stronie internetowej UG
na okres co najmniej 30 dni tj. od
dnia 21-11-2011 r. do dnia 21-12-2011 r. włącznie.
Wójt
(-)
mgr inż. Czesław Wierzuk
Dźwierzuty, dn. 2011-12-30
I
N F O R M A C J A
o wyniku przetargu z
dnia 23 grudnia 2011 roku W
dniu 23 grudnia 2011 r. w Urzędzie Gminy
w Dźwierzutach odbył się przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż na własność
działki nr 114 o pow. 0,0358 ha, położonej w Dąbrowa, gm. Dźwierzuty, Kw nr OL1S/00039509/6 Do
przetargu dopuszczono jedną osobę, nie
dopuszczono 0 osób. Cena
wywoławcza nieruchomości wynosiła 15 875 zł, najwyższą cenę osiągnięto w
wysokości: 16 035 zł. W
w/w przetargu wyłonieni zostali małż. Andrzej i Barbara Motyczyńscy zam.
Marki jako kandydaci na nabywców
przedmiotowej nieruchomości.
Wójt
(-)
mgr inż. Czesław Wierzuk
|
||||||
© Copyright 2001 - 2011 Urząd Gminy Dźwierzuty. Wszystkie zamieszczone w serwisie materiały chronione są prawem autorskim. Nazwy i znaki towarowe innych firm i instytucji podane są jedynie w celach informacyjnych. Materiały umieszczone w tym serwisie mogą być wykorzystywane zarówno przez osoby fizyczne jak i inne serwisy internetowe. W przypadku korzystania z niniejszych materiałów prosimy o podanie źródła: www.ug-dzwierzuty.pl oraz autorów. |
||||||
|