Urząd Gminy w Dźwierzutach www.ug-dzwierzuty.pl | ||||||
|
||||||
![]() ![]() |
||||||
PRZETARGI / Luty 2011 r
|
||||||
Dźwierzuty, 23.02.2011 r. Znak: ZP-341/3/11 Ogłoszenie nr 61879-2011 z dnia 2011-02-23 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)
Zakup paliwa do pojazdów Gminy Dźwierzuty oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dźwierzutach
[ ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA ]
1) Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dźwierzuty Ul. Niepodległości 6 12-120 Dźwierzuty NIP: 745-10-90-664 Regon: 000532843 tel. (89)621 12 32 fax (89)621 12 33 strona internetowa: www.ug-dzwierzuty.pl e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
3) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1/ Sukcesywny (w miarę potrzeb) zakup (dostawa) oleju napędowego (ON), zwany w dalszej części SIWZ paliwem, w ilości około 35000 l oleju napędowego dla pojazdów transportu szkolnego, jednostek straży pożarnej i Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dźwierzutach wraz z możliwością tankowania pojazdów, 2/ Paliwo będące przedmiotem zamówienia musi spełniać obowiązującą normę: PN EN 590, dopuszczającą do obrotu handlowego,oraz musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441) 3/ Paliwo będzie dostarczone transportem i na koszt wykonawcy do miejscowości Dźwierzuty, 4/ Dostawca nie posiadający możliwości tankowania do pojazdów w miejscowości Dźwierzuty na czas realizacji zamówienia zapewni zbiornik spełniający wymagania określone w przepisach prawa a w szczególności w: - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 września 2001 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać zbiorniki bezciśnieniowe i niskociśnieniowe przeznaczone do magazynowania materiałów ciekłych zapalnych (Dz.U. Nr 113, poz. 1211). - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 31 marca 2008 roku zmieniającym rozporządzenie w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać zbiorniki bezciśnieniowe i niskociśnieniowe przeznaczone do magazynowania materiałów ciekłych zapalnych (Dz. U. Nr 60, poz. 371). a) Zbiornik o pojemnosci około 1000 l zaopatrzony w dystrybutor z pompą elektryczną umożliwiającą tankowanie pojazdów, b) dystrybutor zaopatrzony w przepływomierz analogowy, lub cyfrowy, c) zamykana na klucz obudowa dystrybutora, 5/ Zamawiający zapewni miejsce o równej i utwardzonej powierzchni do usytuowania zbiornika oraz przyłącze elektryczne do zasilania dystrybutora, 6/ Wykonawca zobowiązuje się do dostawy oleju napędowego o odpowiednich parametrach w zależności od pory roku, 7/ Dostawy cząstkowe - w tym ilość litrów dostarczanego paliwa - uruchamiane będą każdorazowo stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie jego jednostronnych dyspozycji składanych w formie telefonicznej lub faksem. W ciągu 48 godzin od chwili złożonego zamówienia. 8/ Rozliczenie dostaw z Zamawiającym będzie następowało każdorazowo przy tankowaniu na podstawie faktury VAT, 9/ Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde życzenie Zamawiającego, 10/ Faktyczna ilość zakupionego paliwa będzie zależna od potrzeb Zamawiającego, a określona ilość nie może - w razie mniejszych lub większych potrzeb - być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. Ilość paliwa w okresie umownym nie jest możliwa do określenia w sposób ścisły. Zakup paliwa będzie odbywał się sukcesywnie w zależności od potrzeb. 4) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Kod CPV – 09.13.40.00-7 - olej napędowy
5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
8)Termin wykonania zamówienia: 31-12-2011 .
9) Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium przetargowego.
10) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.):
1posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający wymaga by Wykonawca przedłożył koncesję uprawniającą do obrotu paliwami.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : Zamawiający wymaga by Wykonawca, nie posiadający możliwości tankowania do pojazdów w miejscowości Dźwierzuty udokumentował, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia co najmniej jednym samochodem dostawczym umożliwiającym obsługę zleceń. Przedmiotowy samochód winien być dostosowany do przewozu materiałów niebezpiecznych oraz, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia zbiornikiem zaopatrzonym w dystrybutor odpowiadający warunkom opisanym w pkt 3 ppkt 4, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : Zamawiający nie stawia wymagań,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia — nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 11) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
A. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( oświadczenie o spełnieniu warunków w formie oryginału ) następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm. ) wg załączonego wzoru Nr 2 do SIWZ. 2. Koncesję uprawniającą do obrotu paliwami. 3. Wykaz dysponowania co najmniej jednym samochodem dostawczym umożliwiającym obsługę zleceń dla Wykonawcy, który nie posiada możliwości tankowania do pojazdów w miejscowości Dźwierzuty. Przedmiotowy samochód winien być dostosowany do przewozu materiałów niebezpiecznych, oraz dysponowania zbiornikiem zaopatrzonym w dystrybutor odpowiadający warunkom opisanym w pkt 3 ppkt 4.
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku złożone oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców lub ich pełnomocnika.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
B) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty : 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) - wg załącznika Nr 3 do SIWZ., 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oświadczenie w tym zakresie. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne, konsorcja, oświadczenie powyższe składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Ponieważ w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
C)Inne dokumenty, które winien złożyć Wykonawca
1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Dokument pełnomocnictwa – ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia wniosku przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem.
Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie)
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
D)
Dokumenty podmiotów zagranicznych 12) Sposób obliczenia ceny: 1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Jako podstawę do obliczenia ceny dostawy za 1 litr paliwa przyjmuje się cenę netto 1 litra paliwa wyrażoną w złotych polskich, podaną przez PRODUCENTA na dzień 22 lutego 2011 r., powiększoną o stałą marżę lub pomniejszoną o stały upust Wykonawcy za 1 litr wyrażony w złotych polskich z dwoma miejscami po przecinku oraz powiększoną o 23 % podatku VAT. Marża/upust podane w ofercie pozostają bez zmian przez cały okres obowiązywania umowy. Zmiana ceny następuje na podstawie informacji o cenach paliwa obowiązujących w dniu dostawy. Cena dostawy 1 litra paliwa zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, 3. Wykonawca może podać tylko jedną cenę, bez możliwości proponowania rozwiązań wariantowych. 4. Wszystkie ceny należy podawać po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku w złotych polskich (PLN).
13) Kryteria oceny ofert : najniższa cena
14) Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Dźwierzuty, Ul. Niepodległości 6, 12-120 Dźwierzuty, (sekretariat – pok. nr 13A) do dnia 03-03-2011 roku, godz. 10:10
15) Termin związania ofertą: 1. Termin związania ofertą wynosi - 30 dni 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania oferta, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 16) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dźwierzuty 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6 Zatwierdzam
..................................... Dźwierzuty, 28.02.2011 r. Znak: ZP-271/4/11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Dźwierzuty
[ ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA ] [ ZAWIADOMIENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA ]
1) Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dźwierzuty Ul. Niepodległości 6 12-120 Dźwierzuty NIP: 745-10-90-664 Regon: 000532843 tel. (89)621 12 32 fax (89)621 12 33 strona internetowa: www.ug-dzwierzuty.pl e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
3) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów należących do Gminy Dźwierzuty będących w grupach taryfowych: C11, C21, C12a i C12b w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. 2. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych: - w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz.U. Nr 89 z 2006 r., poz. 625 ze zm), - przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz.623), - Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, - Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), - Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. 3. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy 577 641 kWh, 4. Ilości podane wyżej są ilościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianej energii elektrycznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości dostawy energii elektrycznej określonej dla poszczególnych punktów odbioru. 6. Rozliczenia za dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek opłat wynikających z Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz Taryfy Sprzedawcy. 7. Szczegółowo przedmiot zamówienia tj. punkty poboru opisane zostały w załączniku nr 1 do SIWZ 8. Wykonawca musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy dostawy energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych na każdy obiekt oddzielnie. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia więcej niż jednej umowy dostawy energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucyjnych na wskazane obiekty. 4) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Kod CPV – 09310000-5 Elektryczność
5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
8)Termin wykonania zamówienia:Wymagany termin realizacji niniejszego zamówienia: 12 miesięcy, planowany od 01.04.2011 r. do 31.03.2012r., z zastrzeżeniem, iż dopuszcza się późniejszy termin rozpoczęcia realizacji zamówienia z uwagi na procedurę zmiany sprzedawcy energii elektrycznej.
9) Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Bank Spółdzielczy w Szczytnie Oddz. Dźwierzuty Nr 98 8838 1044 2007 0400 0101 0005
10) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.): 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający wymaga by Wykonawca przedłożył koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : Zamawiający nie stawia wymagań oprócz oświadczenia , 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : Zamawiający nie stawia wymagań oprócz oświadczenia , Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia — nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
11) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
A. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( oświadczenie o spełnieniu warunków w formie oryginału ) następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm. ) wg załączonego wzoru Nr 3 do SIWZ. 2. Koncesję uprawniającą do obrotu paliwami.
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku złożone oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców lub ich pełnomocnika.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
B) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty : 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) - wg załącznika Nr 4 do SIWZ., 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oświadczenie w tym zakresie. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne, konsorcja, oświadczenie powyższe składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Ponieważ w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
C)Inne dokumenty, które winien złożyć Wykonawca 1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy - załącznik Nr 2 do SIWZ 2. Dokument pełnomocnictwa – ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. 3. Oświadczenie o posiadaniu generalnej umowy dystrybucyjnej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego(OSD) obsługującym Gminę Dźwierzuty ENERGA OPERATOR S.A. Gdańsk Rejon dystrybucji 5 Szczytno. 4. Dowód wpłaty wadium
Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie)
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
D)
Dokumenty podmiotów zagranicznych 12) Sposób obliczenia ceny: 1.Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez podanie cen jednostkowych energii elektrycznej z dokładnością do czterech miejsc po przecinku oraz na całość zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2.Cena powinna uwzględniać zysk Wykonawcy, oraz wszystkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej Specyfikacji, jak również możliwe odchyłki wielkości poboru energii elektrycznej. 3. Cena ofertowa stanowi łączną kwotę za dostawę całej objętej zamówieniem energii. 4. Ceny jednostkowe energii elektrycznej podane w ofercie będą obowiązywały przez czas trwania umowy. 5. Zaznacza się, że koszt wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadkach określonych w projekcie umowy. 3. Wykonawca może podać tylko jedną cenę, bez możliwości proponowania rozwiązań wariantowych. 4. Wszystkie ceny należy podawać po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku w złotych polskich (PLN)
13) Kryteria oceny ofert : najniższa cena
14) Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Dźwierzuty, Ul. Niepodległości 6, 12-120 Dźwierzuty, (sekretariat – pok. nr 13A) do dnia 10-03-2011 roku, godz. 10:10
15) Termin związania ofertą: 1. Termin związania ofertą wynosi - 30 dni 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania oferta, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 16) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dźwierzuty 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6, lub <tutaj> Zatwierdzam
..................................... |
||||||
© Copyright 2001 - 2011 Urząd Gminy Dźwierzuty. Wszystkie zamieszczone w serwisie materiały chronione są prawem autorskim. Nazwy i znaki towarowe innych firm i instytucji podane są jedynie w celach informacyjnych. Materiały umieszczone w tym serwisie mogą być wykorzystywane zarówno przez osoby fizyczne jak i inne serwisy internetowe. W przypadku korzystania z niniejszych materiałów prosimy o podanie źródła: www.ug-dzwierzuty.pl oraz autorów. |
||||||
|