Urząd Gminy w Dźwierzutach www.ug-dzwierzuty.pl | ||||
|
||||
![]() ![]() |
||||
PRZETARGI / Maj 2011 r
|
||||
Ogłoszenie nr 97910-2011 z
dnia 2011-05-02 r. OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU (wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego) Wykonanie posadzek z płytek gres oraz wykonanie schodów zewnętrznych z kostki brukowej w budynku Urzędu Gminy w Dźwierzutach [ POBIERZ SIWZ ] [ POBIERZ ZAŁACZNIKI: 8, 9, 10 ] [ POBIERZ OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA ] 1)
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dźwierzuty Ul. Niepodległości 6 12-120 Dźwierzuty NIP: 745-10-90-664 Regon: 000532843 tel. (89)621 12 32 fax (89)621 12 33 strona internetowa: www.ug-dzwierzuty.pl e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl 2) Określenie
trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości
poniżej kwot określonych
przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3) Opis
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest : 1. Ułożenie posadzek z płytek gres: - na korytarzach parteru, I i II piętra z płytek gresu
dwubarwnego o wym. 30x60 cm zakupionego przez inwestora, pozostały materiał dostarcza Wykonawca, - na korytarzu piwnic i wiatrołapu należy ułożyć z płytek gresu o wym. 30x30cm ,
- wykonanie cokolików z
płytek o wym. 30x15 cm we wszystkich pomieszczeniach, 2. Obłożenie płytkami o wym.
30x30 cm posadzki na klatce schodowej, 3. Rozebranie istniejących schodów i podjazdu przed
budynkiem a w ich miejscu wykonanie nowych schodów i podjazdu z koski brukowej
kolorowej typu POLBRUK na podsypce piaskowej z okrawędziowaniem obrzeży
chodnikowych. Zamówienie
będzie wykonywanie w obiekcie czynnym, roboty remontowo-budowlane będą możliwe
do realizacji poza godzinami pracy urzędu tj po godzinie 15:00 i w dni wolne od
pracy. Ponieważ prace wykonywane
będą w obiekcie użyteczności publicznej Wykonawca musi przewidzieć konieczność
wykonywania prac porządkowych –
sprzątanie i zmywanie schodów, korytarzy, wywożenie śmieci i gruzu po
każdej robocie. Szczegółowo
przedmiot zamówienia określa : 1.specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót -stanowiąca załączniki do
SIWZ 2.dokumentacja techniczna - stanowiący
załącznik do SIWZ 3.kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik
do SIWZ W celu
prawidłowego sporządzenia oferty, wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej
oraz uzyskać
wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka , trudności i wszelkich
innych okoliczności,
jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 4) Oznaczenie
przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Kod CPV – 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i
renowacyjne 5)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
częściowych. 6)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
wariantowych. 7)
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8) Termin
wykonania zamówienia: 1. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się z dniem protokolarnego przekazania terenu robót Wykonawcy. 2. Termin zakończenia robót będących
przedmiotem umowy nastąpi nie później niż
30-06-2011. 9)
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie
wymaga wadium 10)
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759
z późn.zm.): 1) posiadania
uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie stawia wymagań, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku : Zamawiający wymaga wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie obejmujący co
najmniej wskazanie kierownika budowy oraz sześciu
pracowników, którzy posiadają umiejętność wykonywania posadzek z terakoty. Dla
kierownika budowy należy dołączyć również oświadczenie stwierdzające, że
osoba ta posiada wymagane uprawnienia, zgodne z polskim prawem budowlanym, 4)
sytuacji ekonomicznej i finansowej; oraz
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.( Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm. ) Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena
spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia — nie
spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
wyszczególnionych w SIWZ. Z treści
załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca
spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy
w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub
dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli
pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i
dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub
którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie,
chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne
byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego
oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi
lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w
dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 11) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: A. W celu wykazania spełnienia przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału
lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( oświadczenie o
spełnieniu warunków w formie oryginału ) następujące dokumenty: 1. Oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1
pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz.
759 z późn.zm.) wg załączonego wzoru Nr 2
do SIWZ. 2.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich
5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem robotom drogowym stanowiącym przedmiot tego
zamówienia o wartości co najmniej
20 000 zł. każda,
z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania oraz odbiorców wg załączonego wzoru Nr 5 do SIWZ.. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć
dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje itp.) 3.Wykaz
osób, , które będą
wykonywać zamówienie obejmujący co najmniej wskazanie kierownika
budowy oraz sześciu pracowników,
którzy posiadają umiejętność wykonywania posadzek z terakoty. Dla kierownika
budowy należy dołączyć również oświadczenie stwierdzające, że osoba ta
posiada wymagane uprawnienia, zgodne z polskim prawem budowlanym wg załączonego wzoru Nr 6 do SIWZ. 4.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN. Przy
składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólna polisę potwierdzającą, że
wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie
mniejszej niż 40 000,00 zł. Oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być złożone wspólnie, lecz w
takim przypadku złożone oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich
Wykonawców lub ich pełnomocnika. Wykonawca
może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w
takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w
tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. B) W celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawca w okolicznościach,
o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć do oferty
następujące dokumenty : 1. Oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759) -
wg załącznika Nr 3 do SIWZ., 2. Aktualny odpis z
właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych prowadzących
działalność gospodarczą oświadczenie w tym zakresie, wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu
Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej przez
Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w
szczególności spółki cywilne, konsorcja, oświadczenie powyższe składa każdy z
Wykonawców oddzielnie. Ponieważ w przypadku ubiegania się o
udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie
muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. C)
Inne dokumenty, które winien złożyć Wykonawca 1.
Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy - załącznik Nr 2 do SIWZ 2.
Dokument pełnomocnictwa – ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do
podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione
do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia
oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np.
konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres
umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących
wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców,
którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien
podpisać się pod tym dokumentem. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie) Zamawiający może
żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu
wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna
lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić
jej prawdziwości w inny sposób. D) Dokumenty podmiotów
zagranicznych 12) Sposób obliczenia ceny: 1. Wykonawca
określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za
realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i
słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). 2. Cena oferty brutto
jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane
z realizacją zamówienia, zgodnie z przedmiarem robót, w tym m.in. podatek
VAT, upusty, rabaty. 3. Jeżeli
złożona oferta powodować będzie powstanie obowiązku podatkowego Zamawiającego
zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym
wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty
doliczy do oferowanej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek
wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Oferowana przez
Wykonawcę cena jest ceną ryczałtową. W ramach ceny ofertowej Wykonawca musi
zapewnić pokrycie wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu
zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe ustalone na
podstawie projektu, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz
wizji terenu realizacji prac. Podana cena ryczałtowa w ofercie nie ulegnie
podwyższeniu w czasie realizacji całego przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót
jest dokumentem pomocniczym do określenia wynagrodzenia ryczałtowego. 5.Wszystkie
błędy ujawnione w przedmiarach - wykonawca winien zgłosić zamawiającemu przed terminem składania ofert. 13) Kryteria
oceny ofert : najniższa cena 14) Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie
zamawiającego Urząd Gminy
Dźwierzuty, Ul. Niepodległości 6, 12-120 Dźwierzuty, (sekretariat – pok. nr
13A) do dnia 18-05-2011
roku, godz. 10:20 15) Termin
związania ofertą: 1. Termin związania ofertą wynosi - 30
dni 2. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem
terminu składania ofert. 3. Wykonawca samodzielnie
lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że
zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu
związania oferta, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie
terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 16) Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dźwierzuty 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6
Zatwierdzam
.....................................
Dźwierzuty,
30.05.2011 r. Znak: ZP-271/7/11 Ogłoszenie nr 150961-2011 z dnia 2011-05-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego) na Dostawę kruszywa naturalnego - pospółki drogowej z przeznaczeniem na remont nawierzchni drogowych na terenie gminy Dźwierzuty. [ ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA ] [ DRUGIE ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA ] [ ZAWIADOMIENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA ] 1)
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dźwierzuty Ul. Niepodległości 6 12-120 Dźwierzuty NIP: 745-10-90-664 Regon: 000532843 tel. (89)621 12 32 fax (89)621 12 33 strona internetowa: www.ug-dzwierzuty.pl e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl 2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony na dostawy o wartości poniżej kwot określonych
przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3)
Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa
5.200 ton kruszywa naturalnego - pospółki drogowej z przeznaczeniem na remont
nawierzchni drogowych na terenie gminy Dźwierzuty, wraz z transportem dostawcy.
Oferowany materiał musi być zgodny z wymaganiami Polskich Norm PN-EN
13043:2004, Zamawiający żąda kruszyw naturalnych czyli: kruszywo pochodzenia
mineralnego, które poza obróbką
mechaniczną nie zostało poddane żadnej
innej obróbce (wszystkie dotychczasowe kruszywa łamane, naturalne kruszone i
niekruszone, piaski itd.) 2. Dostawy kruszywa będą się odbywały
sukcesywnie etapami w terminach i ilościach wyznaczonych przez Zamawiającego od dnia podpisania umowy,
4)
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). CPV – 14.21.00.00-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 5)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
częściowych. 6)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
wariantowych. 7)
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8)Termin wykonania zamówienia: 31-10-2011 . 9)
Informacja na temat wadium: Zamawiający
nie będzie wymagał wniesienia wadium przetargowego. 10)
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.): 1) posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku : Zamawiający nie
stawia wymagań 2) posiadania
wiedzy i doświadczenia; Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku : Zamawiający wymaga wykazu dwóch dostaw w okresie ostatnich 3 lat, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawcy, zał. nr 4 do siwz. Do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (minimum 2 referencje), 3) dysponowania
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : Zamawiający nie stawia
wymagań 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : Zamawiający nie stawia
wymagań, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie
zgodnie z formułą spełnia — nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w
dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi
wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy
w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub
dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli
pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i
dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub
którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie,
chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne
byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia
i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty
budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w
którym upłynął termin składania ofert. 11) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: A. W celu wykazania spełnienia przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału
lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( oświadczenie o
spełnieniu warunków w formie oryginału ) następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm. ) wg załączonego wzoru Nr 2 do SIWZ. 2. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, minimum
2 dostaw z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawcy, zał.
nr 5 do SIWZ. Do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że
dostawy zostały wykonane należycie (minimum 2 referencje), Oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku
złożone oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców lub ich
pełnomocnika. Wykonawca może polegać na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia
lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji
zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. B) W celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawca w okolicznościach,
o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć do oferty
następujące dokumenty : 1. Oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.
24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr
113 poz. 759 z późn. zm.) - wg załącznika
Nr 3 do SIWZ., 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oświadczenie
w tym zakresie - wg załącznika Nr 4 do
SIWZ, 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu
Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej przez
Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w
szczególności spółki cywilne, konsorcja, oświadczenie powyższe składa każdy z
Wykonawców oddzielnie. Ponieważ w przypadku ubiegania się o
udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie
muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. C)Inne dokumenty, które winien złożyć
Wykonawca 1. Wypełniony we
wszystkich pozycjach formularz ofertowy -
załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Dokument pełnomocnictwa – ( oryginał lub
notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie
została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem
rejestracyjnym, również w przypadku złożenia wniosku przez wykonawców
ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ),
pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać
osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie
pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają
się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym
dokumentem. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie) Zamawiający może żądać
przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu
wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna
lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić
jej prawdziwości w inny sposób. D) Dokumenty podmiotów zagranicznych 12) Sposób obliczenia
ceny: 1. Podana w ofercie cena musi być
wyrażona w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 2.
Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmować
wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z
obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 2. W cenie ofertowej należy uwzględnić
wszystkie ewentualne upusty. 3. Wykonawca może podać tylko jedną cenę, bez
możliwości proponowania rozwiązań wariantowych. 4. Zaakceptowana cena będzie niezmienna do czasu zakończenia realizacji
przedmiotu zamówienia bez względu na rzeczywisty poziom cen materiałów, najmu
sprzętu i stawek robocizny oraz podatków - jakie kształtować się będą w okresie
realizacji przedmiotu zamówienia. 5.
Wykonawca przed ostatecznym określeniem ceny ofertowej jest zobowiązany
do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania
oferty. 13) Kryteria oceny ofert : najniższa cena 14) Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Dźwierzuty, Ul. Niepodległości 6, 12-120 Dźwierzuty, (sekretariat – pok. nr 13A) do dnia 07.06.2011
do godz. 10:20. 15) Termin związania ofertą: 1.
Termin związania ofertą wynosi - 30 dni 2.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3.
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin
związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni
przed upływem terminu związania oferta, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie
zgody na przedłużenie terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 16) Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dźwierzuty 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6 lub na stronie internetowej: www.ug-dzwierzuty.pl
Zatwierdzam
..................................... |
||||
© Copyright 2001 - 2011 Urząd Gminy Dźwierzuty. Wszystkie zamieszczone w serwisie materiały chronione są prawem autorskim. Nazwy i znaki towarowe innych firm i instytucji podane są jedynie w celach informacyjnych. Materiały umieszczone w tym serwisie mogą być wykorzystywane zarówno przez osoby fizyczne jak i inne serwisy internetowe. W przypadku korzystania z niniejszych materiałów prosimy o podanie źródła: www.ug-dzwierzuty.pl oraz autorów. |
||||
|