Urząd Gminy w Dźwierzutach www.ug-dzwierzuty.pl | ||||
|
||||
![]() ![]() |
||||
PRZETARGI / Wrzesień 2011 r
|
||||
Dźwierzuty,
01.09.2011 r.
Znak: ZP-272/12/2011 Ogłoszenie nr 234025-2011 z dnia 2011-09-01 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego) na Zakup
wraz z dostawą węgla kamiennego dla jednostek oświatowych Gminy Dźwierzuty i Urzędu Gminy Dźwierzuty na sezon grzewczy 2011/2012
[ POBIERZ ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA ] [ ZAWIADOMIENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA ] 1)
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dźwierzuty Ul. Niepodległości 6 12-120 Dźwierzuty NIP: 745-10-90-664 Regon: 000532843 tel. (89)621 12 32 fax (89)621 12 33 strona internetowa: www.ug-dzwierzuty.pl e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl 2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych
przepisach, wydanych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1. Zakup wraz z dostawa węgla kamiennego dla jednostek
oświatowych Gminy Dźwierzuty i Urzędu Gminy w
Dźwierzutach na sezon grzewczy 2011/2012 2. Asortyment:
Orzech I w ilości 116 ton
Groszek w ilości 70 ton kaloryczność min. 25000kJ, - zawartość popiołu max 10
%, - zawartość siarki max 0,9%.
3. Węgiel będzie dostarczany transportem i na koszt Wykonawcy do miejsc
wykonania zamówienia: 4. Faktyczna ilość zrealizowanych usług będzie zależna od potrzeb
Zamawiającego, a określona ilość nie może - w razie mniejszych lub większych potrzeb - być
podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. Ilość węgla w okresie umownym nie jest
możliwa do określenia w sposób ścisły, gdyż jest zależna od warunków
meteorologicznych, niezależnych od Zamawiającego. Dostawa zlecana będzie
sukcesywnie. Dostawy cząstkowe
uruchamiane będą każdorazowo stosownie do bieżących potrzeb
Zamawiającego na podstawie jego jednostronnych dyspozycji składanych w formie telefonicznej lub faksem w
ciągu 3 dni roboczych od chwili złożonego zamówienia. 4)
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Kod CPV – 09.11.12.10-5 węgiel kamienny 5)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
częściowych. 6)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
wariantowych. 7)
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8) Termin wykonania zamówienia: 1. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się z dniem protokolarnego przekazania terenu robót Wykonawcy. 2. Termin zakończenia dostaw będących przedmiotem umowy nastąpi 30-04-2012. 9)
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie
wymaga wadium 10)
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.): 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia wymagań, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : Zamawiający nie stawia wymagań, 4) sytuacji ekonomicznej i
finansowej; oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.( Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie
zgodnie z formułą spełnia — nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w
dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy
w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub
dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli
pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i
dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub
którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie,
chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne
byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego
oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi
lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w
dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 11) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: A. W celu wykazania spełnienia przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału
lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( oświadczenie o
spełnieniu warunków w formie oryginału ) następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) wg załączonego wzoru Nr 2 do SIWZ. 2. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, minimum
2 dostaw na wartość ogółem 30.000
zł. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawcy, zał. nr 4 do SIWZ. Do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (minimum 2 referencje), Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku złożone oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców lub ich pełnomocnika. B) W celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawca w okolicznościach,
o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć do oferty
następujące dokumenty : 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759) - wg załącznika Nr 3 do SIWZ., 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oświadczenie w tym zakresie, wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu
Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej przez
Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w
szczególności spółki cywilne, konsorcja, oświadczenie powyższe składa każdy z
Wykonawców oddzielnie. Ponieważ w przypadku ubiegania się o
udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie
muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. C) Inne dokumenty, które winien złożyć Wykonawca 1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy - załącznik Nr 2 do SIWZ 2. Dokument
pełnomocnictwa – ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania
oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych
czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez
wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna
), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać
osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie
pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają
się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym
dokumentem. 3. Aktualny na dzień przetargu dokument
potwierdzający parametry węgla tj. zawartość siarki, popiołu oraz określoną kaloryczność. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione
w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie
w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do
potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie) Zamawiający
może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może
sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. D)
Dokumenty podmiotów zagranicznych 12) Sposób obliczenia
ceny: 1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Cena dostawy 1 tony węgla zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty dostaw i wyładunku. 3. Wykonawca może podać tylko jedną cenę, bez
możliwości proponowania rozwiązań wariantowych. 4. Wszystkie ceny należy podawać po zaokrągleniu do
dwóch miejsc po przecinku w złotych polskich (PLN) 13) Kryteria oceny ofert : najniższa cena 14) Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Dźwierzuty, Ul. Niepodległości
6, 12-120 Dźwierzuty, (sekretariat – pok. nr 13A) do dnia 12-09-2011
roku, godz. 10:20 15) Termin związania ofertą: 1. Termin związania ofertą wynosi - 30 dni 2.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3.
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin
związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni
przed upływem terminu związania oferta, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie
zgody na przedłużenie terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 16)
Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dźwierzuty 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6
Zatwierdzam ..................................... |
||||
© Copyright 2001 - 2011 Urząd Gminy Dźwierzuty. Wszystkie zamieszczone w serwisie materiały chronione są prawem autorskim. Nazwy i znaki towarowe innych firm i instytucji podane są jedynie w celach informacyjnych. Materiały umieszczone w tym serwisie mogą być wykorzystywane zarówno przez osoby fizyczne jak i inne serwisy internetowe. W przypadku korzystania z niniejszych materiałów prosimy o podanie źródła: www.ug-dzwierzuty.pl oraz autorów. |
||||
|